Kjøp av Cd-spiller - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva med Teac X-01, esoteric Cdspillr? hehe, mulig budsjettet sprekker en smule

Newcomer bsk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bedgibie
    Loddet tatt på Nysound

Etter mye om samt men, leting på bruktbørser her og der fattet eg en beslutning om å bestille en sånn Jungson Moon Harbour S2 HDCD Player fra Nysound. Slengte med noen kabler på lasset.

Da venter eg i spenning på en pakke fra Kina. Gleder meg til å få gromlyd i anlegget....
    Er du fornøyd med spilleren, Bedgibie? Vurderer å kjøpe denne selv. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk spilleren for en stund siden, den er ser kanon bra ut og lyden er meget bra. Er svært fornøyd med kjøpet. Den er nøytral i lydbildet, men langt fra tynn og spinkel.

Har få referanse punkter, men har hatt i sin tid Pioneer PDS07 som var toppmodelen i 1999, syntes Moon Harbour er bedre, og lurer svært på hvordan den ville matchet et komplett elcomp forsterkersett med 4.5 og AW 60 brokoblet som eg i sin tid hadde. No har eg XTZ som eg ikkje syntes sparker like godt liv i høyttalerne.

Bytter den rimelig snart ut med en Jungsung forsterker. Da gjentar eg sukessen med slikeveien.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg jobber i bransjen. og jeg jobber i Kina. Det er sant som det sies; det er mange "tradere" ute å går. Jeg besøker stadig nye fabrikker. Jeg kjenner også til dem som kun har et kontor, men ingen fabrikk. Jeg reiser rundt i Kina 3 av 4 uker. For to måneder siden besøkte jeg Xindak fabrikken i Chengdu. Det avr en fin fabrikk, drevet av ekte entusiaster. Jeg tok en del bilder fra fabrikken. De deler jeg gjerne med de som måtte ønske det.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stein Frode Ertzeid
    Jeg jobber i bransjen. og jeg jobber i Kina. Det er sant som det sies; det er mange "tradere" ute å går. Jeg besøker stadig nye fabrikker. Jeg kjenner også til dem som kun har et kontor, men ingen fabrikk. Jeg reiser rundt i Kina 3 av 4 uker. For to måneder siden besøkte jeg Xindak fabrikken i Chengdu. Det avr en fin fabrikk, drevet av ekte entusiaster. Jeg tok en del bilder fra fabrikken. De deler jeg gjerne med de som måtte ønske det.
    Så du kunne kanskje kjøpt en Xindak forsterker + CD-spiller og sendt avgårde til det kalde nord? Hva jobber du med?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •