Avspilling av MP3 fra harddisk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Avspilling av MP3 fra harddisk

Noen som kjenner til hvordan det er å bruke en DVD opptaker til å spille musikk? Kjenner flere som ønsker å kunne spille en større mp3 samling uten å bruke PC.
    Vet at LG RH7900 har mulighet til å legge inn mp3 filer fra en DVD. Er det andre spillere som kan det?
    Og hvordan blir dette i praktisk bruk? Er det kun mulig å spille enkeltfiler eller alt i fast rekkefølge, eller kan man få funksjonalitet som tilsvarer en iPod?

Alternativer er en iPod eller USB mediaharddisk, men siden DVD opptager står på innkjøpsplanen vil man helst ha en alt-i-ett løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Se kiss DP 558 eller VR-558 - De kan det meste :-)
    http://www.kiss-technology.com/?p=dvd3&v=users

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder MP3 spilling fra HiFi utstyr, så annbefaler jeg på det varmeste Sonos (www.sonos.com). Helt genialt, men dyrt. Naboen har nettopp kjøpt PZ100. Var på test hos han nyligt. Det er rett og slett en digital forsterker som du kobler til eventuelt NAS disk eller PC m TPkabel/trådløst.

Via fjernkontrollens LCD skjerm kan du browse mp3 samlingen din. Enten via IDtags eller folderstruktur. Det kuleste av alt er at du får opp coverart i LCD displayet på fjernkontrollen.

Kommer også snart ZP80 som ikke er forsterker, med andre ord du må koble den i eksiterende forsterker/annlegg, men så er den under halvparten av prisen også da!!

Du kan også kjøre soner, dvs hvis du har 2 stk enheter så kan du sette på feks Metallica i stua.. deretter tar kona med seg fjernkontrollen inn på kjøkkenet for å lage mat (hehe mannsjåvinist....), og så setter hu på noe Katie Melua på kjøkkenet.

Dette blir GARANTERT mitt nye innkjøp iallefall.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billigere alternativer enn Sonos er Rokulabs og Slimdevices sine produkter:

www.rokulabs.com

www.slimdevices.com

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, begge de alternativene du nevnt gjør samme jobben, men for "the factor of coolness", se den kule fjernkontrollen til Sonos!!! Den går også på RF slik at du kan bruke den hvor enn du er i huset.

Skulle nesten tro jeg jobba for Sonos.......

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe joda enig i at Sonos er ett kongeprodukt. Uansett tror jeg kona hadde blitt lite fornøyd hadde jeg brukt penger på det nå

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •