showview koder på nett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

showview koder på nett?

Finnes det showview koder på nett til norsk kanaler ? Eller må vi kjøpe programbladet, se og hør etc

takker for svar

mvh

PT

Newcomer bjornron sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active MacPhisto sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Her er løsningen

http://www.dagenstv.com/no/

Endelig har DagensTV blitt bra igjen

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MacPhisto
    Hei

Her er løsningen

Veldig bra svar dette her ,har selv vært på jakt etter disse kodene,da det er så mye enklere og taste de inn :grin: Well done

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sitat Opprinnelig postet av MacPhisto
    Hei

Her er løsningen

Men hvor lenge varte det? Sukk... Jeg har spurt Comspace tre ganger hvorfor de har sluttet med ShowView, men de gidder ikke svare.

Steinar Lund

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Steinar Lund
    Men hvor lenge varte det? Sukk... Jeg har spurt Comspace tre ganger hvorfor de har sluttet med ShowView, men de gidder ikke svare.
    Jeg ble veldig overrasket første gang jeg så at dagenstv publiserte showview-kodene på nett. Da jeg jobbet på SOL for en del år siden, publiserte vi også showview-kodene i TV-guiden vi hadde. Men det tok ikke veldig lang tid før vi fikk et bra fra Gemstar (de som utviklet Showview) om at vi ikke hadde lisens til å publisere disse kodene på nett. Jeg er ikke sikker på om vi måtte fjerne dem, eller om vi fikk et tilbud om å betale for publiseringsrettigheter, og at vi sa nei takk til dette. Resultatet ble i hvert fall at kodene ble fjernet.

Så, siden Comspace ikke vil svare deg, så tar jeg sjansen på å gjette at de enten nettop har fått brev fra Gemstar, eller at de har funnet ut at det koster mer enn det smaker.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Jeg ble veldig overrasket første gang jeg så at dagenstv publiserte showview-kodene på nett. Da jeg jobbet på SOL for en del år siden, publiserte vi også showview-kodene i TV-guiden vi hadde. Men det tok ikke veldig lang tid før vi fikk et bra fra Gemstar (de som utviklet Showview) om at vi ikke hadde lisens til å publisere disse kodene på nett. Jeg er ikke sikker på om vi måtte fjerne dem, eller om vi fikk et tilbud om å betale for publiseringsrettigheter, og at vi sa nei takk til dette. Resultatet ble i hvert fall at kodene ble fjernet.

Så, siden Comspace ikke vil svare deg, så tar jeg sjansen på å gjette at de enten nettop har fått brev fra Gemstar, eller at de har funnet ut at det koster mer enn det smaker.
    Jeg ser at Gemstar spiller på flere hester her, og jo færre som kan levere showview jo fortere får de på plass betal tjenestene sine. Møkkafolk!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm

Jeg ser at Gemstar spiller på flere hester her, og jo færre som kan levere showview jo fortere får de på plass betal tjenestene sine. Møkkafolk!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei ja.
    Er ikke helt sikker på dette med showview koder, men vet at jeg så noen på tv.nu - om man trykker på det aktuelle programmet kommer der opp litt info pluss en showview kode.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, mister. Akkurat hva jeg så etter og holdt på å gi opp, men heldigvis: tv.nu.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •