Samsung dvd hr725 - sonefri?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face Samsung dvd hr725 - sonefri?

Noen som vet hvordan jeg skal få kunne gjort dette...? Også samtidig fjernet kopisperren HDCP? Hvis dette er mulig da.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb Mulig løsning...

Fant noe her som kanskje hjelper, får forsøke dette i kveld:

Thanks to Guy Redman for the basics of this hack, he posted it for the DVD-HR720.

I have successfully used the following to set my DVDS-HR725 Region 4 machine to region free. Feel free to try it at your own risk.

Ensure that there is no disc in the tray,

Using the remote:

1, Press the “0” button 5 times at approximately one second intervals;
    2, Press the “REPEAT” button, (please ensure that it is the REPEAT button and NOT the “REPEAT A-B button).
    3, Press the following sequence of numbers, 7,6,8,8,4 and 9, (76884 is the sequence for region 4 and as the 4 is pressed a small rectangle with a figure 4 in it will appear in the top LHS of the screen for a very short time, if number 9 is pressed during the time the number 4 is being displayed the 4 will change to a 9, however if you delay the 4 will disappear and the only effect of pressing 9 will be to change the TV channel. Hence it is imperative that you press the full 6 digit number sequence without any more than 1 second delay or so between digits).
    4, Open and then close the tray.

If you followed the above your machine should now be region free, if it is not you probably took too long over entering the string of digits as I did the first time I tried it.

If your machine is not region 4 I would assume that the sequences of numbers contained elsewhere in the list of hacks for Samsung players will work for you. See below:

If your player is a Region 1 machine, the sequence of numbers to press is 2, 9, 3, 3, 4 and 9 :
    If your player is a Region 2 machine, the sequence of numbers to press is 5, 7, 5, 3, 8 and 9 :
    If your player is a Region 3 machine, the sequence of numbers to press is 5, 6, 7, 3, 2 and 9 :
    If your player is a Region 4 machine, the sequence of numbers to press is 5, 6, 8, 8, 4 and 9 :
    If your player is a Region 5 machine, the sequence of numbers to press is 5, 3, 8, 1, 4 and 9 :
    If your player is a Region 6 machine, the sequence of numbers to press is 2, 4, 4, 6, 2 and 9 :

Happy Viewing:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha forsøkt det som står over kan jeg bekrefte at det funker! Spilleren er nå sonefri.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bra spiller?

Er du fornøyd med denne spilleren? lett å bruke?
    Har du sett den opp mot feks pioner eller sony?
    Har jo hdmi osv..er interessert i denne

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Ja, jeg er fornøyd. Kjøpte den mest pga utseendet.... Måtte ha en svart sak da alt det andre jeg har er svart.
    Funker meget enkelt. Vifta er stillegående. Opptakene blir meget bra!
    Enkelt å brenne ned på dvd etterpå.

HDMI utgangen gir ikke noe bedre bilde enn komponent progressivt bare så du er klar over dette. HDMI er ment brukt til HD. Jeg har testa! Hehe.

Synes spilleren er bra, jeg. Men jeg bruker den ikke til primær dvd spiller. Da bruker jeg Harman Kardon dvd 25. Men utrolig nok står ikke Samsungen tilbake på bildekvalitet i forhold til HK! Så nå switcher jeg frem og tilbake og har det svært så gøy om dagen!

sony og pioneer evt panasonic har jeg ikke testet, men de skal være gode spillere de også. Det er vel smaken som avgjør. Jeg ga 4000 for Samsungen, og det ække gæærnt med 160GB HDD. Det eneste jeg er litt skuffet over er at den ikke ripper musikk selv. Jeg må legge inn dvd/cd med mp3 på og så kopiere over til HDD. Men det er ikke noe problem da jeg ikke benytter den noe særlig til dette formålet.

Lykke til med valg av spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig sonefri igjen

Har lett etter info på hvordan jeg skal gjøre 725'en sonefri ute på nettet i den store verden, og så lå svaret rett for nesen på meg her hjemme. Glimrende! :razz:

Kjøpte maskinen sist helg, og er helt overrasket over hvor bra dette funker. Hørte noen si noe om at HDD-opptakere er supertreige og et mareritt å innstallere. Jeg kan ikke skjønne hva det er de prater om.

Jeg er i hvert fall 99% fornøyd, og liker utseendet på Samsungen, som skiller seg litt fra mengden. Skal jeg klage over noe, så er det manglende muligheter for å lage kapitler på HDD'en når man tar opp fra TV, og det at man må skru av maskinen for at timer-opptak skal fungere.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørsmål til weva:
    Tar det lang tid å legge inn mp3 / jpeg fra DVD til HDD?
    På Thomson DTH8555 tok 4gig jpeg (3000 filer) nesten 5 timer!!!

Hvordan funker pause funksjonen? Reagerer den med en gang?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åh..... husker ikke hvor lang tid det tar... har gjort det kun en gang for å teste! Bruker den ikke til mp3 lagring. Det har jeg pcen til. men mener å huske at det ikke tok så lang tid.

Pause funksjonen funker med en gang, ja! Det er ingen "heng" på noen av knappene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •