Toshiba RD-SX24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba RD-SX24

Jeg har kjøpt en slik HDD opptaker på netthandelen.no. Er det noen som kjenner denne? Har ikke fått prøvd den så mye grunnet jula.

MEN: Ifølge netthandelen.no (http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=90173) så skal den ha: En brannveggplugg kan også koples på frontpanelet for å kombineres med digitalt videokamera.

Regnet med at "brannveggplugg" måtte være en dårlig oversettelse av "firewire" :-P ... Regnet altså med at det skulle være den beste måte å koble mitt videokamera på denne. Men den har ikke denne inngangen . Hva burde jeg kreve? Heve kjøpet? (hvem bør isåfall betale frakt?) Avslag? Noen som har erfaringer med produkter man kjøper på nett med feil info om produkt?

Hvilke andre HDD maskiner stiller i samme klasse hvis jeg får returnert det?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dårlig respons, men vennligst hjelp meg!!!

Det var dårlig respons på denne, men kan dere hjelpe meg med følgende:

Jeg klaget til Netthandelen.no, da jeg mente jeg ikke hadde fått det produktet jeg så for meg... Dette gjelder at de har informasjon om at produktet har brannveggplugg på frontpanelet... Jeg regnet med at det var firewire de siktet til, men de mener jeg har misforstått. Hva mener dere (eksperter - håper på bedre respons nå :wink: ) hva de kan mene med "brannveggplugg"?

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet de (netthandelen) selv hva de mener med "brannveggplugg" da? - idiotisk...

Hvis du skal koble et videokamera til er det som du nevnte firewire som gjelder - og sikkert det en eller annen uten fagkunnskap har forsøkt å oversette.

Jeg ville absolutt holdt på at Netthandelen har gitt feil opplysninger - og forlang kjøpet hevet, evnt. et kraftig avslag.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wintermute
    Vet de (netthandelen) selv hva de mener med "brannveggplugg" da? - idiotisk...

Hvis du skal koble et videokamera til er det som du nevnte firewire som gjelder - og sikkert det en eller annen uten fagkunnskap har forsøkt å oversette.

Jeg ville absolutt holdt på at Netthandelen har gitt feil opplysninger - og forlang kjøpet hevet, evnt. et kraftig avslag.
    Jeg skrev en litt krass tilbakemelding til dem, da de påstod at jeg ikke kunne forvente avslag da jeg hadde missforstått...(ble rimelig irritert på det svaret...). Jeg ba om forklaring på hva de mente med "brannveggplugg" men har enda ikke fått noe svar... Regner med det tar litt tid å finne en "holdbar" forklaring :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Toshiba RD-SX24

Fra Netthandelen har jeg fått flg. svar:

"Vi får produktbeskrivelser fra våre leverandører. Det er selvfølgelig ikke noe som heter "brannveggplugg", så dette er en åpenbar feil. Det skulle vel helst stått "FireWire".
    Men ved nærmere ettersyn i bruksanvisning kan jeg ikke bekrefte at spilleren har FireWire inngang i front. Den har imidlertid en RCA-inngang i front (phono-plugg), altså kompositt video og høyre/venstre audio.

Jeg har bedt vår markedsføringsavdeling sjekke dette, og ta saken opp med vår leverandør, da vi har basert vår beskrivelse på opplysninger fra dem.
    Vedlagt finner du bruksanvisning, så kan du selv se hvilke funksjoner denne spilleren har."

Ellers er det å opplyse at da den engelske forbrukerrapporten Which? nylig testet DVD-opptakere, fikk Toshiba rd-xs32 meget gode karakterer på lyd og bilde

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •