DVD-Spiller med HDMI

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD-Spiller med HDMI

Er ute etter en bra DVD-spiller med HDMI utgang på til max 3000,-.
    Sikla litt på Sony sin DVP-NS92V. Men hvor får man kjøpt den? Er ingen på Expert som har lyst til å selge meg en ihvertfall...
    Er Denon sin 1910 et alternativ? Mener og ha lest et sted at den ikke takler lange kabelstrekk så bra...
    Spilleren må kunne takle HDMI kabelstrekk på 10-15 meter i 1080i.

Noen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er også på jakt etter en spiller med hdmi utgang i 3000-kroners klassen .

Det med kabelstrekk er ikke så veldig viktig for meg, siden spilleren vil stå ganske nær projektoren (Epson TW600).

Noe som derimot er veldig viktig er at den må kunne spille "alt" av divx, xvid osv. (jeg godtar at den ikke spiller rare, ukjente formater og codec'er).

Sony DVP NS92V virket veldig bra, men leste at det var flere som hadde problemer med oppskalering til 720p via hdmi på denne.

Så også på Denon 1920, men noen sa at den hadde problemer med å spille 1 av 5 divx filmer, noe som vil gjøre den helt uaktuell for meg.

Nå som jeg har bestemt meg for både hvilken projektor og hvilket lerret jeg skal ha er det bare dvd-spilleren som står igjen, og det viser seg at det er denne som blir det vanskligste valget, go figure

Forslag?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •