Denon DVD 1920/2910?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer QPVision sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon DVD 1920/2910?

Hei!

Etter juletider har jeg tenkt til å kjøpe meg en dvd spiller.. Det står mellom Denon DVD 1920/2910..!:razz:

For meg er det bilde som teller mest! Er bilde forskjellen stor mellom disse?
    Hørte på hifiklubben i Tønsberg, de sa at 1920 og 2910 ikke kunne sammenlignes, bilde delen fikk jeg ikke et konkret svar på..(han var mest opptatt av lyd)
    Lyden på 2910 var vist kjmpe bra..! den kunne sammenlignes med cd spillere i 3000,- klassen.
    Jeg kommer til å hente ut bildene digitalt, tven min har dvi ingang...!

Er den store prisforskjellen hvert det? Og hva er forskjellen på bilde kvalitet mellom disse?

Takker for svar!:razz:

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sammenliknet bildet på disse to, men vil tro 2910 har bedre bildebehandling. Det bør være ganske enkelt å sammenlikne direkte på Hi-fi klubben før et evt. kjøp. Likevel er det nok i lyddelen forskjellen er størst.

Om ting er verdt det er nesten umulig å svare på. Bagateller for en person kan være enorme forskjeller for en annen. Du må nesten bedømme selv om du synes forskjellen er verdt det. Begge spillerne er gode spillere.

Newcomer QPVision sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Arrow

Det er jo greit at når man først har et ordentlig tv, at man har en dvd spiller som kan vise et veldig bra og da!Da får jeg se hva jeg velger.. kommer i hvertfall til å sammenligne disse to nøye før jeg kjøper!

Er det noen andre som har noen meninger om 1920 vs. 2910 på bilde delen?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av QPVision
    Er det noen andre som har noen meninger om 1920 vs. 2910 på bilde delen?
    Bildedelen på 2910 og 3910 er vistnok identisk. Så lett flåsete sagt; ville du valgt 1920 eller 3910?

Seriøst: Tror fremdeles at en får litt det en betaler for her. Digitalt er nok forskjellene minst, men tror allikevel at 1920 ikke klarer å fylle skoene til 2910, både på musikk og bilde-kvalitet.

Mulig min 2910 snart havner på bruktmarkedet forreste, send meg en PM om du er interessert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •