Harman DVD31 og DTS-problemer..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman DVD31 og DTS-problemer..

Har kjøpt DVD31 og AVR435 fra HK til mine Mirage frx9-høyttalere, av HiFi-centeret i Bergen. Jeg måtte bytte den første DVD31, fordi den ikke klarte å spille en del av DVD'ene mine, mens en av utstillingsmodellene i butikken klarte det.

Men den jeg har nå klarer ikke å spille feilfritt DTS-lyd-CD'er. Det vi si, den kan spille av platen fint en gang, men neste gang jeg spiller samme platen (med en gang etterpå) kan den plutselig gå i heng midt ute i platen, med en stygg knitre-lyd fra høyttalerne som resultat.

Kvier meg for å gå tilbake til butikken og klage enda en gang. Kan det være at butikken har fått inn en serie med dårlige DVD-spillere? Eller er det noe jeg bør tenke på av innstillinger etc?

mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du _må_ bare klage til butikken!!
    Har selv hatt problem med min dvd22, leverte den inn og fikk reparert feilen.
    Ser det er flere som slit med dvd spillere fra HK, er det dårlig kvalitet....??

--
    sh

Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av emica
    Du _må_ bare klage til butikken!!
    Har selv hatt problem med min dvd22, leverte den inn og fikk reparert feilen.
    Ser det er flere som slit med dvd spillere fra HK, er det dårlig kvalitet....??

--
    sh
    Jeg har en DVD22 som fungerer utmerket til alle formatene nevnt i denne tråden!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •