Denon DVD-2910, tull med soner og filmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon DVD-2910, tull med soner og filmer

Hei
    Jeg har akkurat kjøpt en 2910. Den skulle vært sonefri så jeg måtte tilbake til klubben for å fikse det. De klarte det ikke, så den må vel inn igjen. I tillegg så vil den ikke lengre spille av Chronicles og Riddick (probelem film ettersom jeg forstår). Det funka fint frem til klubben tuklet med den.
    Er det flere filmer som den sliter med? Det hadde vært greit å vite.
    (dersom det bare er ch--of riddick så kan jeg kanskje bare kjøpe director cut av denne)
    Hvordan er firmware systemet? Jeg sjekket at jeg hadde ESS-6720-B. Er dette den siste?
    Uansett blir det en tur til klubben, men det hadde bare vært greit å vite litt mer om spilleren.
    ----- 2910 ja!
    mvh Ranien

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel 2910 du mener. Jeg oppgraderte min for en mnd tid siden, har ikke oppdaget noen problemer med den til nå.

Har ikke prøvd den filmen du nevner, men hvis det kun er denne ene filmen er det jo levelig.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min 2910 ble sonemoddet for nokså nøyaktig 1 år siden og klarte ikke å spinne igang Chronicles of Riddick når jeg prøvde nå.

Men når jeg ser nærmere på DVD'en, så er det en liten logo med "copy protected Macrovision". Aner meg at det er der problemet ligger. Vil også regne med at Directors Cut har samme Macrovision.

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forbannade jævla kopisperremjøøøl...
    Får passe på hva jeg kjøper av filmer i fremtiden da, iogmed at jeg også har 2910.. Heldigvis ikke merket noe på noen filmer enda...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vet ikke jer men.

Tror ikke det er denne "copy protected Macrovision" som er årsaken siden jeg har andre filmer med den logoen, og de virker. Uansett er det noe dritt.
    Jeg går nå og venter på at spilleren ikke kan spille de andre filmene + er nervøs med de nye filmene jeg kommer til å kjøpe.
    Må få orden på dette. Får snakke med Hifi-klubben.
    ranien

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får melde tilbake hvis du får et fornuftig svar fra Hifiklubbens pushere.

Imens har jeg dratt DVD'en gjennom DVD Shrink på PC'en og startet "backupen" i 2910'en uten problemer. Ingen problemer med original-DVD'en på PC'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svar og svar!!

Var innom HiFI klubben idag med min 2910. De sa at det antageligvis var noe galt med spilleren og Jeg skulle få ny sonemoddet spiller av dem. De sa også at det var flere filmer noe spillere kunne ha problemer med. Kalte det "dårlig trykk". Antar han mente at produksjonen ikke var helt god. Det gjaldt spesielt filmer fra disney og Buena Vista.
    Så skulle jeg få ny spiller......De hadde selfølgelig klart å rote bort disken med sonemod-- fikk dårlige vibber med dette og 2910. Det ene ledet til det andre og plutselig sto jeg der med en 3910 under armen.
    Den funker. Tester for harde livet nå.
    Riddick sliter den litt med, men det gjør også DVD spilleren i PCen min. Antar at det er en mandags versjon av Riddick.
    Ranien

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •