Philips DVDR 3300H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips DVDR 3300H

Noen som har erfaring med denne maskinen ?
    Skal kun kobles opp mot en 4:3 tv. Den kommer til ha 3 kilder inn: Kabel, Nokia 9902 sattuner og Sagem 4150 sattuner. Den selges jo nå veldig billig....kun til kr 2395.

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Jeg kan ikke påberope meg inngående kjennskap til denne maskinen, men jeg har satt av litt tid til den og vil muligens foreta enda en liten undersøkelse.

Først av alt må jeg nevne at det foreligger en firmware-oppgradering som det er ganske viktig å gjennomføre. Denne kan enkelt lastes ned fra support-sidene til Philips og brennes på en CD-plate. Hvis du ikke forstår deg på dette, så vil sikkert betjeningen i butikken hjelpe deg. Alternativt kan du oppsøke en annen butikk...
    En ting som oppgraderingen fikser er at man i utgangspunktet ikke får tilgang på tuner-delen av menyen når man har installert maskinen. Det vil blant annet si at man ikke får sortert kanaler osv. For å fikse dette må du trykke inn DVD-knappen på fjernkontrollen og deretter trykke på menyknappen igjen. En liten, men for mange irriterende sak. Det er dog langt viktigere ting oppgraderingen tar hånd om.

Opptakeren passer fint til enkelt bruk, hvilket den også fra Philips' side er tiltenkt. Jeg synes den er meget brukervennlig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •