Oppgradere firmware på SONY RDR-HX910?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det mulig å oppgradere firmware på SONY RDR-HX910 HDD-opptaker? Har gjennomsøkt sidene til SONY uten å bli særlig klokere, og har også forsøkt å sende dem en mail, selvsagt uten at de har giddet å svare (enda ihvertfall).

Noen som vet?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DA var det kommet svar fra SONY gett :-)

Årsaken til at jeg ønsker å oppgradere FW er at spilleren er så usannsynlig treg, og at man må finpeke med fjernkontrollen for at spilleren skal få med seg hva du har trykket.

De sier at disse problemene er helt ukjente for dem, og at det må dreie seg om en feil på den aktuelle spilleren. Forøvrig finnes det ingen FW-update for denne spilleren på nåværende tidspunkt.

Newcomer Desmo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da må jeg melde meg inn i klubben for de som har fått en usannsynlig "treg" utgave av denne DVD'N. Det er helt ille hvor treg den er til å "reagere" og ja, man må være nærmest skarpskytter for å treffe med fjernkontrollen, ihvertfall litt fra siden. Dette er alt for dårlig på et så nytt produkt :evil: Støyen er relativt høy i tillegg. Kan ikke si at jeg er helt fornøyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må jeg ile til med siste oppdatering i denne saken :-)

Jeg hater å innrømme det, men det var faktisk kona som foreslo en løsning på problemet. "Prøv å skift batteria i fjærnkontrolln da ihværtfall, før vi levvere'n inn te repparasjon". Batteriene var jo med i samme esken som spilleren, og burde jo være splitters nye, så jeg gadd ikke ofre det en tanke, før jeg endelig lot meg overtale til å prøve. Og vips! så hadde man en HDD-spiller med god respons, og ikke trengte man å finsikte lenger heller; det holdt å peke i den generelle retningen av spilleren!

Forøvrig hadde hverken SONY eller serviceverkstedet deres her i området kjennskap til denne type feil på denne spilleren, så det kan jo være en god sjanse for at også du har fått "råtne" batterier med i esken din. Er jo ihvertfall forsøket verdt å bytte batterier. Hvis ikke burde dette være en garantisak, siden SONY selv sier at produktet ikke skal oppføre seg på denne måten.

Nå er jeg rimelig fornøyd med spilleren, det eneste jeg kanskje kunne ønske meg var at det var mulig å dele inn opptakslisten i kataloger.

Hadde vært artig å vite om dette løste problemet for deg også.

Newcomer Desmo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Byttet batterier, litt bedre respons, men fremdeles synes jeg at det går vel tregt....... :???:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •