Da blei det pokkern meg krøll på Panan igjen!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Da blei det pokkern meg krøll på Panan igjen!!

Etter en liten kjapp oppgradering etter da å ha brent ut og installert ny software på Panasonic S97. For å få bukt med pikselforskyvningen jeg hadde på 720p, så ja...., pikselforskyvningen blei borte den. Men, MEN bildet har blitt så kornete at jeg har ikke sett maken jeg

Noen som vet hvordan jeg setter spilleren tilbake med den origianle softwaren? Finner ingenting på Panasonic sine hjemmesider!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uffda.... det hørtes ikke bra ut! Brukte selv samme linken til oppgradering av software, og det har fungert knirkefritt! Kan det ha skjedd noe da du brente cden? Har du prøvd og laste den ned på nytt eller tørr du ikke det nå kanskje? Får håpe du finner ut av det, for det hørtes utrolig kjedelig ut!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde du ikke noe problem overhodet med bildebrus?
    Men jeg fant en sånn derre knapp som heter DNR hvor det er to innstillinger for å vaske ut bildebrus, og det fungerte faktisk veldig bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med bildebrus varierer litt fra film til film! Tror ikke det var noe forskjell før og etter oppgraderingen. På kvalitetsfilmer som L.O.R. og Star wars har jeg kanonbra bilde, mens andre filmer gjerne har en del brus. Dette må da skyldes kvaliteten på dvden?! Har du brus på alle filmer? Jeg sliter litt med mørke scener under vann (f.eks. U-571) men tror dette er plasmaen min og ikke spilleren! Var nå bra at du fikk filtrert vekk det meste av bruset da.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men endog, viste seg at utjveninga førte til utvasking av bildet!
    Det som viste seg var at bildeinnstillinga på dvd-spilleren sto på User uten noen form for justering etter oppgradering. Fåglarna vet hvorfor, men jeg satte den til "Normal" og da ble det mye bedre detaljenivå og dypde i bilde, ser kanskje litt mer digitalisert ut, men alt i alt mye bedre.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også denne spilleren, og har også merket meg at den av og til bytter uten at jeg helt vet hvorfor. Sikkert noe jeg gjør, men kan ikke sette fingeren på det. Har også sett på et svensk forum at fargene ikke er bra ved 720 ut, så det lønner seg å bruke 576p over HDMI.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Har også denne spilleren, og har også merket meg at den av og til bytter uten at jeg helt vet hvorfor. Sikkert noe jeg gjør, men kan ikke sette fingeren på det. Har også sett på et svensk forum at fargene ikke er bra ved 720 ut, så det lønner seg å bruke 576p over HDMI.
    Skulle jo i utganspunktet ikke bli bedre det...., da må jo projektoren oppskalere!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •