S-video problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

S-video problemer

Har kjøpt en Denon DVD-2910 og en Ixos kabel med s-video+rca til scart overføring på bilde fronten..
    Grunnen til at jeg kjøpte denne var at på hifiklubbens bilde av dvd2910 ser man ingen scartuttak (selvfølgelig amerikansk modell).. Valgte derfor en s-video kabel..

Det har nå oppstått problemer som dere kan se på bildene under. Når jeg bruker s-video - scart kabelen blir det like mye vanlig tv-signal som dvd-signal vist... (libresse reklame på tv, dreamworks intro på dvd).
    Hvorfor skjer dette?? Er det dvdspilleren eller tv det er noe feil med?? Regner med det er s-videoutgangen på dvdspilleren siden vanlig scart - scart funker fint på begge komponentene.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd og angi signalvalg på reciveren din? Har aldri sett noe lignende forøvrig.

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Recieveren har vel ingenting å si?? Det er jo bare kobling mellom dvd og tv... Så det er vel ingen annen utvei enn å sende denonen til service.. Problemet er at den er kjøpt i Honningsvåg, og jeg er i bergen!! Eller er det sånn at hifiklubben må fikse den(på garantien) siden det er ett denon produkt??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •