Audio Aero Capitole MK2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Aero Capitole MK2

Heisann
    Jeg bare lurer på om det er noen som har litt informasjon om denne spilleren?
    Hadde det hatt noe for seg å bytta fra MF spilleren jeg har til Audio Aero? Ville jeg opplevd betydelig forskjell i lyden? Audio Aero ser nemelig ut som en meget god cd spiller og jeg har lest mye bra om den. Har lest en test av den som Roy gjorde på sin hjemmeside Audio Aero VS Audia Flight.. Så han skrev at det ikke var store forskjeller på disse to men prisen er det jo meget stor forskjell på. Så jeg bare lurer på hva dere hadde anbefalt, Audio Aero eller Audia Flight?

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel heller ikke volum på Audiaen, eller? Om du planlegger å bruke den så sier jo da i såfall valget seg selv.

I tillegg til Roy Ervin så vet jeg både Audioaktøren og DaCapo har et visst forhold til denne spilleren.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det er ikke volum på Audia nei, men det er det på Audio Aero som du sikkert vet. Det er jo et pluss for hvis jeg skal ha effekt senere engang å bytte ut den jeg har kan jeg bare koble den på spilleren. Men jeg har ikke så stor tro på at det er den råeste forforsterkeren som sitter i den spilleren akkuratt. Men jeg så jo Audia Flight brukt her for ikke lenge siden, tror nok det er en kall spiller det også som kan måle seg opp mot det beste. Eller tar jeg feil?

Men jeg syntes å leste at Audio Aero hadde veldig analog lyd, å det er en egenskap jeg må si jeg har likt før. Vet ikke hvordan Audia er i forhold til MK2 på dette området..

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noe mere informasjon, lytterfaring fra disse cd spillerene?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •