Kiss Dp-600 (Firmware 3.0.25 nå ute) - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 109 av 109
    Newcomer runesand sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Klarte ikke å finne referansen igjen, men det gjaldt kun å få reenkodet bildet med tekstingen innbrent av PCen som fôrer deg med signaler. I tilfelle de får det til vil man altså få et kvalitetstap.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å følge opp meg selv, her var referansen:
    http://www.ezlinkng.com/forum/viewtopic.php?t=667

Er faktisk ikke sikker på om man får kvalitetstap i dette tilfellet, det er muligens bare teksten som omkodes fra SUB/IDX til XSUB format (som også er bitmap)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Firmware 3.0.25

Ser det er kommet nye frimware til spilleren.
    Har den utbedret noen av de store feilene??

Har så veldi lyst på den, men kjøper ikke den før de grove feilene blir fixet....

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått testet litt nå i helga, virker som USB-kobling har blitt raskere, så jeg kan nå også spille TS-filer derfra. Bruker imidlertid mest nettkoblingen, og der har det virket hele tiden.

Det er imidlertid ikke en helt god oppgradering dette, har hatt tilfeller hvor en divx-fil ikke lar seg spille, og spilleren må rebootes etterpå, tidligere var det bare å trykke stopp-knappen... Folk klager over at DTS har sluttet å virke på DVD-delen, kan bekrefte dette. Tror ikke jeg har noen filmer som har bare DTS og ikke DD imidlertid...

Problemet generelt med spilleren (og kanskje andre slike spillere?) er at ikke absolutt alt av divx kan spilles. Noen har kanskje brukt en uvanlig codec, og så må jeg frem med VLC på Macen i stedet.

Det har akkurat kommet en ny versjon av EzLinkNG, men jeg har ennå ikke lyktes 100% med re-enkodingen som tilbys der. Det er en ogg-film som gir meg problemer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dp-600 , Mpeg4 V2

Hei

Har en DP-600 og etter siste firmware oppdatering ser det ut som om den kan kjøre de aller fleste filene mine. Et unntak er MPEG4 V2 som den ikke vil ta. Får kun audio når jeg prøver.
    Er det noen som vet hvordan en kan få den til å spille denne typen filer? Eller er det bare til å vente på ny firmware? (hele MST3K samlingen min er i dette formatet, kjipt)

Kristoffer

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter denne spilleren video streams over nettverket slik som feks VLC gjør?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik at denne spilleren kan spille av vob-filer og eller .iso filer ifra nettverket?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den spiller VOB, men ikke ISO uten videre. Ingen støtte for subtitles og menystyring av DVDer over nett desverre.

Installerer du EzLinkNG (EzLink Next Generation) så gjør den slik at du kan navigere ISO-images som om de var en mappe. EzLinkNG har også mange andre funksjoner som gjør livet bedre, så test det for all del.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runesand
    Den spiller VOB, men ikke ISO uten videre. Ingen støtte for subtitles og menystyring av DVDer over nett desverre.

Installerer du EzLinkNG (EzLink Next Generation) så gjør den slik at du kan navigere ISO-images som om de var en mappe. EzLinkNG har også mange andre funksjoner som gjør livet bedre, så test det for all del.
    Får man ikke subtitles eller menystyring av DVD'er over nett til å fungerer uansett? Ikke med EzLinkNG heller?

Hva er poenget med DVD over nettet da? Er Snazio løsning da, eller finnes det andre snasne løsninger (hoho, for et ordspill)

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •