Pioneer DV-989 - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9
Viser resultater 161 til 169 av 169
    Active Sphinx sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eg har nettopp kjøpt denne spilleren og fått koblet den opp.. Må sei eg blei veldig imponert over bildekvaliteten.:-) Eg hadde 696 før, men den er jo forferdelig i forhold. Eg trudde ikkje at det hadde så møkje å sei på bildekvaliteten.. Eg kjører denne spilleren på ein litt eldre prosjektor(PT-AE700) og eg trudde ikkje denne skulle klare å levere så god bildekvalitet. Eg er glad eg oppgraderte dvd spilleren og ikkje prosjektoren...

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg også har hatt denne ganske lenge nå. Bestemte meg for at dette skulle bli min siste DVD-spiller, og det jammen ut som den tar den jobben med glans. Veldig skarpe bilder, faktisk så skarpe at min beste DVD ser MYE bedre ut enn de dårligste Blu-Ray filmene jeg har. Skulle jeg valgt ny spiller i dag, hadde nok valget fortsatt havnet på enten Pioneer DV-989 eller Denon 3930.

Active Sphinx sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg må sei meg enig der.. Har og sitt Blu-Ray og hd-dvd filmar som er av dårligare kvalitet enn det denne spilleren klarer og levere med vanlige dvder.
    Trur nok ikkje eg kommer til å bytte dvd spiller igjen...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Ja, jeg også har hatt denne ganske lenge nå. Bestemte meg for at dette skulle bli min siste DVD-spiller, og det jammen ut som den tar den jobben med glans. Veldig skarpe bilder, faktisk så skarpe at min beste DVD ser MYE bedre ut enn de dårligste Blu-Ray filmene jeg har. Skulle jeg valgt ny spiller i dag, hadde nok valget fortsatt havnet på enten Pioneer DV-989 eller Denon 3930.

Helt enig i dette..
    Flere av mine beste dvd(kun med tanke på bildet) er bedre en de dårligere blu-ray filmene jeg har..
    Blu-ray filmene blir spilt av fra Playstation 3 og begge har hdmi direkte til plasma 508xd

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har gått gjennom denne tråden,men ikke funnet noe tips med tanke på alle lyd og bildeinnstillingene i menyen til selve spilleren
    Bruker selv denne som cd/sacd avspiller og sef til avspilling av alle mine sd-dvd.
    Noen anbefalinger der ute med tanke på å få mest mulig ut av denne spilleren med tanke på både lyd og bilde??

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har tips til det jeg skrev over?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg anbefaler at du tar deg et par timer og går igjennom de ulike funksjonene. Det er for det første veldig lærerikt, og for det andre så lar du da ikke andres preferanser og subjektive meninger påvirke ditt valg.

Selv satt jeg på en DVD av god kvalitet, og A-B testet hver eneste funksjon. Bruk memory-innstilingene for alt de er verdt. Jeg endte opp med 2 lagrede setup, en for filmer av god kvalitet og en for filmer av laber kvalitet.

Det tar ikke så lang tid som det høres ut som.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jeg anbefaler at du tar deg et par timer og går igjennom de ulike funksjonene. Det er for det første veldig lærerikt, og for det andre så lar du da ikke andres preferanser og subjektive meninger påvirke ditt valg.

Selv satt jeg på en DVD av god kvalitet, og A-B testet hver eneste funksjon. Bruk memory-innstilingene for alt de er verdt. Jeg endte opp med 2 lagrede setup, en for filmer av god kvalitet og en for filmer av laber kvalitet.

Det tar ikke så lang tid som det høres ut som.
    Har mistet manualen..
    Da får jeg bare teste selv
    Kjøre Hdmi direkte til 508 xd for bilde,I-ling for lyd til ax4
    Velger å kjøre 576i ut fra dv-989 og lar 508xd ta oppskaleringen
    12 bit componenet,wide

Hva betyr/hvilken funksjon har knappene Pure Audio og Progressive i front???

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Har mistet manualen..
    Da får jeg bare teste selv
    Logg deg inn her: DV-989AVi-S Pioneer DVD-spillere - Blu-Ray, DVD & Profesjonelt

Velg "Bruksanvisninger" i menyen til venstre. Tast inn modellbetegnelsen: DV-989AVi-S og vips! Du har manual igjen... ;-)

Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •