Denon 1920 vs Toshiba SD350E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon 1920 vs Toshiba SD350E

Kjøpte meg en Panasonic Th-42pv500e for et par måneder siden og trengte nå en ny dvd spiller.Jeg ble litt sugen på og finne ut om det ble mye bedre bilde med ny billig dvd spiller med hdmi utgang og kjøpte da en Toshiba SD350E.
    Bilde ble veldig mye bedre med denne billige spilleren kontra min 6 år gamle Phillips.Bilde var hard ,livløst og uten særlig dybde, men dog mye skarpere.
    Men,det var noen men på denne spilleren.
    Allerede da jeg pakket ut spilleren så kjente jeg at du får hva du betaler for.
    For eska veide mer enn spilleren.
    Skuffa imponert hver gang jeg la på en dvd med at den ikke knakk.
    For makan til slark og løse greier har jeg ikke sett før.Var nesten litt skummelt og legge på og ta av en plate.Spilleren sleit litt med språk og tekst hvis jeg var kjapp med og komme meg til filmen.Og jeg fikk ikke på noen av Star Wars filmene velge norsk tekst det kom kun engelsk enda jeg prøvde alle innstillinger i set-up på spilleren.Jeg testa den litt på mp3 og bilder også og det virka.

Så det ble et enkelt valg, jeg leverte den tilbake.
    Stakk ned på klubben og kjøpte meg en Denon1920
    Og nå blei jeg glad, for med noen hundringser mer fikk jeg noe helt annet.
    Nå føltes det som at jeg har fått mer en jeg betalte for.
    Bildet var utrolig mye bedre, med en dybde fargeklarhet og et sortnivå som
    gjør at jeg nå sitter og ser filmer på ny bare for og se på bildekvalliteten .

Så skal du ha noe billig bra så kan jeg anbefale Denon1920 og skal du bare ha noe billig så kan jeg anbeflaler og
    spare litt til og kjøp Denon1920 eller noe annet kontra Thosibaen, for for med 1500; kan du jo bytte ut din gamle spiller, men for noen hundre til så får du så mye mye mer

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei KX3 jeg har akkurat bestillt en Panny 42pv500 og skal kjøpe samma spillern. Men klarer ikke å bestemme meg, det står mellom denne og Panasonic S97 ! S97 har jeg hørt mye bra om og den fikk veldig bra i test, men den er jeskla støgg! Men har lest at 1920 og s97 er nesten identiske i bildekvalitet mens 1920 er meget bedre i lyden. Kan du poste et bilde av skjermen din med dvd spillern kjørende så jeg kan se om bilde er så bra som du sier. :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å ta et bilde for og vise bildekvalitet vil ikke kunne gi deg en oppfatning av bildekvaliteten, dybden i bilde OSV.
    Jeg har hatt et Lowe tv nå i 10 år som den dag i dag imponerer med sin kvalitet og sitt design.
    Og jeg har venta til det kom plasma som overgikk Lowen.
    Med det oppsettet jeg har nå så ligger det langt over det jeg hadde.
    Det er bare kjøpe det du føler er best.Jeg har kun testa pv500 med en 6 år gammel dvd mot min nye Denon og er kjempe fornøyd.
    Pv500 vil ikke skuffe og dvd spilleren er i penger en fis i havet kontra prisen på skjermen.Så den kan du lett bytte ut om noen år når noe nytt er kommet som er myyyyyyyyyyyyyyyyye bedre :grin:

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kx3
    Å ta et bilde for og vise bildekvalitet vil ikke kunne gi deg en oppfatning av bildekvaliteten, dybden i bilde OSV.
    Jeg har hatt et Lowe tv nå i 10 år som den dag i dag imponerer med sin kvalitet og sitt design.
    Og jeg har venta til det kom plasma som overgikk Lowen.
    Med det oppsettet jeg har nå så ligger det langt over det jeg hadde.
    Det er bare kjøpe det du føler er best.Jeg har kun testa pv500 med en 6 år gammel dvd mot min nye Denon og er kjempe fornøyd.
    Pv500 vil ikke skuffe og dvd spilleren er i penger en fis i havet kontra prisen på skjermen.Så den kan du lett bytte ut om noen år når noe nytt er kommet som er myyyyyyyyyyyyyyyyye bedre :grin:
    Bedre og kjøpe en 'billig' oppskalert HDMI spiller nå og heller vente til slutten av 2006 da HD-DVD og Blue RAY spillere blir mer utbredt !

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også TH42-PV500 og Denon DVD-1920 og er meget fornøyd.

Til sammenlikning hadde jeg en 28" Panasonic og en 500krs Denver DVD-spiller tidligere, så jeg har ikke allverdens å sammenlikne med

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey.. nå vet ikke jeg hva slags forhold du har til penger, men......
    jeg har nå gått til innkjøp av en Toshiba SD350E til 1499kroner.. Leste innlegget ditt og er enig med deg at førsteinntrykket av Toshibaen er ikke så veldig bra.
    Kikka derfor innom Hifi-klubben og sjekka ut Denon 1920 og den kosta 2890kroner...
    Noen hundre kroner?? Det er vel dobbelt så mye så det er vel ikke for mye forlangt at du får noe som ser litt mer solid ut da?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •