Skal kjøpe en av disse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Skal kjøpe en av disse

Jeg har kommet frem til etter mye frem og tilbake at jeg vil handle en av disse dvd spillerne. Det jeg lurer på er om det er noe vesentlig forskjell på disse? Er det noen som har erfaringer anbefalinger? Den skal brukes til projektor. Den har ikke hd, så det har jeg sett bort i fra. Pris er så og si lik rundt omkring.

Nr 1: Philips Dvd 5505

http://www.consumer.philips.com/cons...CSHP3HKFSESI5P

Nr 2: Yamaha Dvd-s557

http://www.yamaha-hifi.com/index.php...ry=NO&idcat1=1

Nr 3: Sony Dvp-ls785v

http://www.sony.no/view/ShowProduct....ory=DVD+Player

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet ut at det skiller hele 600,- mellom Yamaha og Philips. Har en magefølelsen på at jeg bør gå for Yamahaèn, men da den koster 1795,-(Elkjøp) og Philips 1195,-(Elkjøp) så begynner jeg å bli litt i tvil. Er det verdt å betale så mye mer da de har samme spec? Både Philips og Yamaha kommer jo veldig bra ut på tester. Har enda ikke funnet noen tester på disse, men de har testet de forrige. De nye kan vel ikke være noe dårligere? Kommer til å handle til uken så det hadde vert litt gøy å hørt hva dere mener?

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er da merkelig at det ikke er noen som har noe å si? Ivertfall når jeg ser hvor mange som faktisk har lest innlegget.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har desverre ingen erfaring med disse spillerne, ergo ingen anbefaling å gi deg dersom det kun er en av disse tre du skal kjøpe.

Dersom du oppgir en maks-sum og hvilken projektor den skal matches med så kan jeg godt komme med et alternativ....;-)

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg har desverre ingen erfaring med disse spillerne, ergo ingen anbefaling å gi deg dersom det kun er en av disse tre du skal kjøpe.

Dersom du oppgir en maks-sum og hvilken projektor den skal matches med så kan jeg godt komme med et alternativ....;-)
    Makssum 2000,-. Den skal brukes til en Epson EMP-TW10H. Takker for svar.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av soka
    Makssum 2000,-. Den skal brukes til en Epson EMP-TW10H. Takker for svar.
    Pioneer har to modeller som kan være aktuelle, 575 og 585. Begge under 2k og betegnet som sikre og gode kjøp. Godt bilde over komponent, som jeg antar er den koblingen du vil bruke på TW10.

Dersom du venter/sparer litt til er jo Denons 1920 en verdig kandidat. Denne har også digital utgang, i tilfelle du bytter PJ så har du utgangen du trenger på spilleren og slipper å bytte den....;-)

Edit: Glemte å nevne Samsung DVD-HD950 til ca 1900,-. Kan også være en god kandidat, og har fått gode testkommentarer i bl.a. DVD&Hjemmekino.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer har to modeller som kan være aktuelle, 575 og 585. Begge under 2k og betegnet som sikre og gode kjøp. Godt bilde over komponent, som jeg antar er den koblingen du vil bruke på TW10.

Dersom du venter/sparer litt til er jo Denons 1920 en verdig kandidat. Denne har også digital utgang, i tilfelle du bytter PJ så har du utgangen du trenger på spilleren og slipper å bytte den....;-)
    gå for pioneer sin585 den spiller alt.jeg kjører samme oplegg selv og er førnøyd med det. hold deg unna dennon den er ikke altetende

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Edit: Glemte å nevne Samsung DVD-HD950 til ca 1900,-. Kan også være en god kandidat, og har fått gode testkommentarer i bl.a. DVD&Hjemmekino.
    Kjører komponent ja. Er det noen forskjell egentlig på Pioneer 585 og Yamaha s557 tro? Liker veldig godt Yamaha sitt design.Mellom disse to så er det vel igrunn en smaksak.

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    gå for pioneer sin585 den spiller alt.jeg kjører samme oplegg selv og er førnøyd med det. hold deg unna dennon den er ikke altetende
    Da går jeg ut i fra at den tar dvd+ plater?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av soka
    Kjører komponent ja. Er det noen forskjell egentlig på Pioneer 585 og Yamaha s557 tro? Liker veldig godt Yamaha sitt design.Mellom disse to så er det vel igrunn en smaksak.

pioneer støyer mindre enn yamaha. spiller DVD/SVCD/VCD/CD/CD-R/CD-RW/DVD-R/DVD-RW/DVD-AUDIO/SACD/SACD MULTI og dette gjør den mere stabilt enn de fleste budsjett spillere jeg har vært borti.

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    pioneer støyer mindre enn yamaha. spiller DVD/SVCD/VCD/CD/CD-R/CD-RW/DVD-R/DVD-RW/DVD-AUDIO/SACD/SACD MULTI og dette gjør den mere stabilt enn de fleste budsjett spillere jeg har vært borti.
    Noen sier at de tar + plater og noen ikke. Har du prøvd med + i den? Vet om flere pioneer som tar det selv om pioneer sier ingenting om dette på noen av spillerne sine.

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått bekreftet at den tar + plater! Så da er Pioneer dv-585 bestilt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •