DvD SPILLER,hjelp en forvirret ung mann:)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer Yidaki sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DvD SPILLER,hjelp en forvirret ung mann:)

Hadde nylig et innlegg der jeg spurte hva dere syns den beste dvd spilleren til rundt 3000-3500 var?
    Nå har jeg lest og lest, og blir om mulig enda mer forvirret, men har kommet fram til følgende.

1. Phillips 9000s. Kan fås ned i 3500, kanskje billigere. Fin spiller, MEN store blåe ledlys kan ikke skrus av. Fin design egentlig,dumt med lysene.

2. Panasonic s97. Fått veldig bra kritikker, men samme som Denon spiller, eks 1920 lider den av MB, ønsker egentlig ikke det.

3. Samsung Hd950. Har noen steder fått veldig bra kritikker, men ikke så bra andre. Tenker på denne, men den skal visst også muligens ha MB, dessuten er den bare å få i sort, foreløpig, jeg vil ha en grå spiller.

4. Denon 1920. Egentlig veldig fristende, men dumt Faroudja chip er i den. Denne er jo veldig bra visstnok, men kjipt med Mb.

Vil ikke vurdere spillere under 1500, en får hva en betaler for og jeg er også opptatt av at design skal være et lite viktig element. Kanskje eg bare kan ta en teip over ledlyset på Phillipsen
    Kan dere anbefale noen andre utenom disse, med Hdmi. Vet at sikkert alle disse spillerne leverer et bilde som sikkert er bra nok for den vanlige bruker, men jeg hater å ikke være 100%sikker når jeg har gjort et kjøp. Hjelp meg med noen andre da, please
    Takk for oppmerksomheten...

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rart det der. har testet de fleste spillerne og har aldri, jeg gjentar, aldri sett macroblocking mot projektor. det skal visstnok være et fenomen mot visse plasma skjermer.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier du er opptatt av design, også vurderer du å teipe over det blå lyset på Philipsen!! Kan det bli no pent a??

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    rart det der. har testet de fleste spillerne og har aldri, jeg gjentar, aldri sett macroblocking mot projektor. det skal visstnok være et fenomen mot visse plasma skjermer.
    Var det ikke tor rasmussen som var den store "Denon-MB-dødaren" her. Hadde vel et klipp/film han demonstrerte dette på?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    la meg tippe. ntsc utgaven av a bugs life, chapter 13 eller noe der om kring.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pug-Nose
    Du sier du er opptatt av design, også vurderer du å teipe over det blå lyset på Philipsen!! Kan det bli no pent a??
    det værste med philipsen er nesten at man ikke kan lese hva som står i displayet i det hele tatt
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pug-Nose

Hehe..kommer nok ikke til å gjøre det nei, men blir nok ikke den spilleren uansett tror jeg

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru

Ja, kanskje det ikke er det store problemet, kanskje det bare er vi som krever for mye og lager masse problemer..neida, er vel ikke det heller, men jeg mener..er det ikke mulig å kjøpe en spiller som ikke har særlig av disse feilene? eller må jeg opp til en annen prisklasse?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har s97 mot en benq 7700. Ikke sett noe til MB enda, men kan hende jeg ikke er så god til å se etter

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    f.y.i så går dvp9000s for 3100,- inkludert frakt fra siba.no. tror det er et mighty bra kjøpt for den prisen, særlig om man vil ha en dvd spiller som er musikalsk i tillegg.

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tommas
    Har s97 mot en benq 7700. Ikke sett noe til MB enda, men kan hende jeg ikke er så god til å se etter
    Heller ikke antydning til MB ved S97 mot AE700 med 7,5m HDMI Realcable.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •