Dvd spiller til 3000-4000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer QPVision sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dvd spiller til 3000-4000,-

Hei!

Jeg har et lcd tv(QPVision QPV37 LCD-HD05) og jeg trenger en dvd-spiller som matcher denne... Denne tv`en trenger en dvd-spiller som er flink til å håndtere svartnivåer.. Når jeg skal kjøpe dvd-spiller så vil jeg legge mest vekt på bildet delen.
    Tv`en har jo inganger som bla. Dvi og Komponent video, så dvd spilleren må ha en av dem(helst dvi eller hdmi)

Hjelp meg og finne den rette Dvd spilleren for meg! så koom med tips!! og gjerne spm.;-)

Mvh
    Marius

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonics S97 er vel et godt alternativ her. Har ikke testet den selv, men fått mye skryt i fagpressen.

Newcomer Grevling sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat fått Philips DVP9000s, og er meget godt fornøyd med bildene så langt. Har kun testet med komponent foreløpig på Panasonic plasma.
    Nå er det vel sagt at Panasonic S97 er bedre på sort, så hvis det er av størst betydning for deg er kanskje denne, som nevnt over, et godt valg. På Panasonic plasma har jeg hvertfall ingen problemer med sortnivået til Philips heller.
    Lykke til.

G

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det spørs vel om det hjelper med en spesiell DVD-spiller gitt at du har en LCD-tv, som i utgangspunktet har ganske dårlig sortnivå. Har du vurdert plasma?

Newcomer QPVision sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonics S97 høres veldig interresangt ut! Skal se litt på den! Hveit dere om noen forhandlere(nettbutikker) som selger denne?
    Har også sett litt på harman kardon dvd 31 og denon 1920, veit dere åssen disse er på sortnivå?
    Lcd er nok det beste for meg, sitter ikke så langt ifra skjermen og jeg bruker den endel til pc...:wink:
    Men det kan nok hende at sortnivået er ganske bra på denne tv`en, etter det jeg har hørt av en som har en bra dvdspiller.. nå kjører jeg på en billig dvd-spiller med navnet EuroLine, og der er bilde kvaliteten et kapittel for seg selv..(helt sykt dårlig!)

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden