Trenger hjelp vedr. Harman Kardon 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp vedr. Harman Kardon 22

Har en HK22. Det er jeg lurer på er om denne kan gjøres sonefri....har hørt rykte om dette. Ser i en annen tråd at det er en kode som tastet inn, dette var for HK25, gjelder samme kode for min HK22??

Ellers lurer er jeg på vei å kjøpe flat tv, da lurer jeg på om jeg vil få bra bilde med min HK 22? Er det bra tilkoblingsmuligheter fra denne til flat-tv?? Forstår det slik at det ikke er HDMI, men er det annen mulighet enn scart tilkobling?

Er ganske blank på området, men er glad i god lyd og bilde... :wink:

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne fremgangs måten stod det nettop noe om i en sonefir DVD25 tråd her i forumet.

Denne skal være til bruk for HK DVD 22.

1/ Switch on the player
    2/ Push the "OSD" key
    3/ Select "Setup"
    4/ Enter code "3141590" (last digit is for region number)
    5/ No display but all is OK. Enjoy !!!

Har ikke testet denne selv, så jeg kan ikke bekrefte/avkrefte om den virker, og det var noen i den andre tåden som mente at man bare kunne gjøre det en gang, så....

Ser forøvrig at det er en anbefalt firmware oppdatering tilgjengelig på HK DVD22 hjemmesiden ( http://www.harmankardon.com/product_...22/230&sType=C ) for Sone 2 spillere med serie nr: fra WA0008-0001 til WA0008-62264 eller fra WA0012-0001 til WA0012-19328. Er denne kjørt, eller har man en annen kode på spilleren, er det godt mulig at de har forandret fremgangsmåten for hvordan man taster og gjør spilleren sonefri.

Den beste kobblings måten til en plasma skjerm til bruk sammen med DVD22, avhenger litt av hva slags innganger skjermen har også, men de valgene man har for DVD22 er vel i kvalitets synkende rekkefølge

1. Component med et progresivt utgansgsignal
    2. scart instillt på RGB i menyen inne i spilleren
    3. S-video
    4. scart uten RGB / Compositt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •