Sony Rdrhx910

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Sony Rdrhx910

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Rdrhx910

Hei

Har bestilt meg en SONY HX910. Vekslet mellom denne og HX1010 lenge, fram og tilbake, fram og tilbake, før jeg til slutt landet på at det ikke var verdt de ekstra pengene for 150GB ekstra diskplass og HDMI (jeg har for tiden, og i overskuelig framtid, en 5 år gml 29" SONY CTR-TV til disp....). Tror dessuten det er størres sjanse for en akspetabel WAF på en dyr spiller enn på en ekstra dyr en :-)

Det jeg lurer litt på er hvilken kvalitet jeg bør bruke på opptakene med denne spilleren. Jeg trenger vel neppe å bruke HQ når jeg stort sett skal se på opptakene på den nevnte 29-tommeren? HQ? HSP? SP? Og hvor mange timer med opptak kan jeg forvente meg på de forskjellige kvalitetene?

Har sett skrevet at HX910 henter tittelen på opptaket fra text-TV. Høres jo enkelt og greit ut (hvordan er dette på feks. Pioneer 630, må man knotte inn en tittel manuelt?), men fungerer det så likefremt greit, eller krever det ekstra utstyr av noe slag? (har kabel-TV fra Canal Digital forøvrig, om det skulle spille noen rolle i denne sammenhengen)

*Gleder meg til en tilværelse uten 40 umerkede VHS-bånd som ligger og slenger*

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av 9ppel
    Hei
    Det jeg lurer litt på er hvilken kvalitet jeg bør bruke på opptakene med denne spilleren. Jeg trenger vel neppe å bruke HQ når jeg stort sett skal se på opptakene på den nevnte 29-tommeren? HQ? HSP? SP? Og hvor mange timer med opptak kan jeg forvente meg på de forskjellige kvalitetene?
    Fant ut av dette her:
    http://www.dinside.no/php/art.php?id=213363

Alt som er av dårligere kvalitet enn SP sies her å være for dårlig, og ved bruk av SP får man klemt inn 107 timer med opptak på harddisken.

Er fortsatt litt spent på dette med henting av tittel på opptaket etc. fra text-tv. Begynner å mistenke at dette krever tilgang til en spesiell tjeneste på kabel-tv eller parabol, og kjenner jeg Canal Digital Kabel TV rett (sic orddelingsfeil) er vel ikke dette en tjeneste som er gratis (?)

Spilleren ankommer muligens i dag :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •