Sony DVPNS9100ES - Noen som har erfaringer med denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony DVPNS9100ES - Noen som har erfaringer med denne?

Var en tur på servicesenteret i dag, og fikk vite at denne ankommer landet om ikke så veldig lenge. Jeg er på utkikk etter en god kilde for min hjemmekino, og hadde egentlig ikke tenkt å legge så mye i det som denne koster. Frister likevel veldig og derfor lurte jeg på om det er noen som har noen erfaringer eller har hørt noe om denne som de kan dele...

Lurer først og fremst på om denne har problemer med hdmi-strekk på rundt 7-10 meter, da dette er ca strekket jeg får fra kilde til projektor (ae700)? I tillegg har jeg tidligere hatt en dvp-ns905 og den har det tregeste lagskiftet jeg har opplevd på en dvd-spiller. Noen som vet om dette er fikset på nyere modeller fra Sony?

Alle innspill mottas med stor takk!

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,902
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette blir helt sikkert en kjempespiller, både lydmessig og billedmessig. Spilleren som den skal erstatte er jo tross alt A-rated i Stereophile...

Det er vanskelig å svare på spørsmålene du fremlegger, spesielt siden spilleren ikke er tilgjengelig enda. Den har helt sikkert ikke problemer med HDMI strekk under 10 meter. Det ville forundre meg veldig. Angående lagskifte bør du ta med en DVD hvor du vet hvor lagskiftet er og teste dette i butikken (nåt spilleren ankommer).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •