Spille wmv og vob filer på en DVD spiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Spille wmv og vob filer på en DVD spiller?

Hei, jeg har lastet ned noen HD klipp fra diverse sider og har tenkt å se hvordan de bli på min nye projektor, Hitachi PJ-TX100. Som sagt er de i formatet wmv og vob. Jeg prøvde å brenne de ut på en DVD plate som DVD Iso, men det fungerte ikke.
    Så kan noen forklare meg hvilket format jeg må brenne de ut i og om det går an å spille de på min DVD spiller. Yamaha S550 :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må konvertere de over til mpeg2 med maks oppløsning 720x576p. Med andre ord gjøre de om fra HD til PAL eller NTSC.

Dette da det pr dags dato ikke finnes dvd spillere (som jeg vet iallefall) som takler wmvHD. Krever jo heftig pc utstyr for å fungere knirkefint også. Så du får nok gjøre som andre som bruker de klippa i demorom osv, sett opp en pc med dugelig innmat med skjermkabel til prosjektør.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes ikke spillere som selges her i landet som takler de filene du spør etter, men om du sjekker litt rundt så vil du se det er laget en tråd angående dvd spillere som støtter slike ting, men disse igjen må da bestilles fra USA. Selv har jeg en AvLinkplayer2 som jeg bruker til slikt, fungerer utmerket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •