Skal kjøpe cd spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal kjøpe cd spiller

Er på jakt etter cd spiller. Bruker nå dvd spilleren til å spille av cd plater. Vil nå ha en dedikert spiller til cd da dette vil gi en bedre musikk opplevelse. Hvilke spillere kan anbefales til 3-4000,- til mitt anlegg(se signatur)?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cambridge Azur 640C gir mye for pengene
    http://www.hifiklubben.com/no/produk...er.htm?id=4860

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    harman/kardon 970. Etter hva jeg har forstått er det ikke my den mangler i denne prisklassen! Jeg liker Cambridgen veldig godt også, har alltid likt utseene også, men H/K'en overgår den mener nå jeg.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da mangler du egentlig bare Marantz CD5400 OSE, så har du vel egentlig tre veldig gode anbefalinger...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Så er det å finne ut hvilken av disse en skal velge da. Hmmm...
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Så er det å finne ut hvilken av disse en skal velge da. Hmmm...
    Det finner du lettest ut ved først å finne ut hvilken forandring i lyden du ønsker.

F.eks hvis du synes diskanten er litt for tilbaketrukket så kan du velge Cambridge, eller hvis du synes bassen er for lite definert så kan du velge modell xxx osv. De fleste CD-spillerne har sine særegne lydsignaturer, noe som gjør at de låter forskjellig.

Lykke til!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått tilbud på Cambridge 640c med Tara Labs Spectrum 1a kabel til 3600,- på Hifiklubben i Grimstad. Ikke verst....

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det Cambridge da. Fikk koblet den opp i stad og testet litt Clapton Unplugged og Mark Knopfler. Og sier bare WOW!!! For en vanvittig forskjell til det bedre i forhold til å spille cd fra HKdvd21. Visste det ville bli bedre, men ikke at det skulle bli et sånt løft i lyden. Mye klarere mer oppløst diskant, ikke så skarp som den var før. Ja, hele lydbildet ble bedre, kan ikke alle disse definisjonene på lyd men...

MEN.... er jo et men her. Bruker nå analoge utganger fra cd spilleren med Tara Labs Spectrum kabler. Og det suser veldig, og når jeg setter på pause og øker volumet økes suselyden og. Det suser litt når jeg har den på andre kilder og men da øker ikke susingen i takt med volumet. Hva kan dette være?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •