Problemer med DV-585A

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med DV-585A

Fikk min nye spiller i går, men lurer på om noe kan være galt med den. Har spilt igjennom to filmer så langt og den henger seg opptil flere ganger. Den ene av filmene var helt ny, men noen små (ubetydelige?) merker i (Idioten som pakka den har ikke pressa filmen ned i sporet:evil. Har spilt opptil flere brente cd'er og det har ikke vært noe problem.
    Bør jeg sende den tilbake til Sverige, eller er bare disse spillerne så sinnsykt kresene.
    PS: skal prøve flere filmer imorra, men måtte bare gi uttrykk for min frustrasjon...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjølv 575, og han les alt eg puttar inn..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

hei

Pioneer dv585 sant?

disse spillerene tar striper med ganske heftige hakk i uten de helt store problemene. dette har med laserteknologi å gjøre (ifølge pioneer selv vertfall :P )
    du nevnte også at brente plater hadde gått fint? var det usikk plater da eller? fordi det er 2 laserhoder på disse spillerne, og da kan det være at det hodet som leser bildet er lite ute av "focus" ...

jeg hadde tatt spilleren med tilbake til butikken der du kjøpte den. får deg helt sikkert ny spiller i tipp topp stand

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja hadde det vært så enkelt så. Har kjøpt den på fyndbørsen i Sverige, så med mindre de betaler frakten koster det meg 400 kroner hver vei i frakt...
    Men uansett, takker for svar, skal teste litt mer i morgen og se hvordan det går...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •