Philips DVDR3300H m/80GB - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av shark
    Spiller denne av divx filmer?
    Ingen som vet??

Jeg vet det ikke står i spesifikasjonene fra elkjøp, men det er ikke alltid de opplysningene stemmer da

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatering av Firmware ihht :
    http://161.88.254.67/cgi-bin/dcbint...t=Link_Software

Får du ikke brent den ihht bruksanvisningen ? :
    CD-ROM Joliet
    File name length max 31 chars
    Mode 2/XA
    Karaktersett ASCII
    Singlesession
    Writespeed Low
    finalize disk

Jeg bruker Nero 7 og får en feilmelding på at Nero har utført en ulovlig operasjon og vil lukkes. Dette skjer straks etter jeg velger Karaktersett ASCII (selv om jeg setter den til Dos, dvs dersom jeg ikke forandrer på karaktersettet får jeg lov til å brenne den.

Og det virket !

Dvs at det ikke er nødvendig å forandre karakter settet.!!

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt denne i tre dager nå. Synes den er vanskelig å forstå seg på. En ting jeg reagerte negativt på er hvor mange timer-programmer man kan ta opp. Fikk bare til å oppgi 8 stk. Synes det var lite.

Har også problemer med å få brent den nye programvren til denne cd. Får beskjed om at det er feil på discen når jeg skal sette den inn. Nå er ikke jeg noe racer på data, så hvis noen kunne komme med en beskrivelse på hvordan man gjør det hadde jeg vært takknemlig. Ville hatt det forklart som om dere pratet til en 6 åring.

Finner heller ikke ut av dette i boka. Der står det at jeg skal trykke "setup", den er grei. Så "feature", også grei. Så til slutt "Version info. Denne siste finner jeg ikke på min meny

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Har også problemer med å få brent den nye programvren til denne cd. Får beskjed om at det er feil på discen når jeg skal sette den inn. Nå er ikke jeg noe racer på data, så hvis noen kunne komme med en beskrivelse på hvordan man gjør det hadde jeg vært takknemlig. Ville hatt det forklart som om dere pratet til en 6 åring.
    Hvor falt du av?

1. Last ned Zip-filen til en PC.
    2. Pakk ut filene i zip-filen til en egen folder.
    3. Brenn til CD kun de zip-filene som er i folderen uten å ta med selve folderen. Du skal altså kun flytte innholdet i folderen til brenneprogrammet, ikke hele folderen. Om CD er på driv D: skal du når du sjekker filene finne D:/fil1 etc. og ikke D:/folder/fil1 etc.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Hvor falt du av?

1. Last ned Zip-filen til en PC.
    2. Pakk ut filene i zip-filen til en egen folder.
    3. Brenn til CD kun de zip-filene som er i folderen uten å ta med selve folderen. Du skal altså kun flytte innholdet i folderen til brenneprogrammet, ikke hele folderen. Om CD er på driv D: skal du når du sjekker filene finne D:/fil1 etc. og ikke D:/folder/fil1 etc.
    Takker for hjelp, men det gikk ikke. Brenner det ned med nero, versjon 6.1 (eller noe). Gjorde som du nevnte hele veien fra 1-3.

En annen ting, kan det ha seg at jeg har en oppgradert versjon av denne modellen? På side 126 i instruksjonsboken, kapitelet om "Firmwareoppgradering" står det punkt etter punkt hva jeg skal gjør.
    (Setup - feature - version info)

Problemet er at jeg ikke finner "version info" på min setup-meny. På denne finner jeg "tilgangskontroll".

Trykker jeg "ok" der kommer det bare frem en foreldre-kontroll.

Videre nedover står det "statusfelt" (som jeg har haket "ok"),
    "fortsett automatisk", også haket for "ok".

Sist er det "laveffekt stanby" som også er haket ok. Hvor er "Version info" menyen min?????

Noen som kan gi meg litt tips??

En annen ting. Må man i dag kjøpe Se&Hør for å få tilgang til Showview-koder?
    Finner ikke noe kodede program i de største avisene på nett

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    En annen ting, kan det ha seg at jeg har en oppgradert versjon av denne modellen? På side 126 i instruksjonsboken, kapitelet om "Firmwareoppgradering" står det punkt etter punkt hva jeg skal gjør.
    (Setup - feature - version info)

Problemet er at jeg ikke finner "version info" på min setup-meny. På denne finner jeg "tilgangskontroll".
    Fant ut at jeg fikk tilgang til dette ved å taste 1596 når jeg stod på "tilgangskontroll".

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har FW version FF13 kommet.

Brenning av CD'er er tydeligvis ikke min sterke side. Jeg får ikke dette til. Jeg kan også trenge en detaljert smørbrødliste.

-Jeg setter inn en CD-R plate og formaterer denne.
    -Jeg legger over filene (ikke folderen).
    -Til slutt har jeg valget mellom 2 alternative måter å "finalize" på. Det er enten "close to read on any computer" eller "close to UDF v.1.5"

Men jeg får "disc err" beskjed når jeg putter plata i opptakeren (uansett hvilen finalizing jeg har benyttet).

Jeg benytter Roxio DirectCD (5.3.2.34).

Jeg kan ikke finne noe sted å velge settinger som beskrives:
    -File System CD-ROM Joliet
    -File name lenght: max 31 chars (ISO Level 2)
    -Mode : 2/XA
    -Character set: ASCII
    -Single session
    -Write Speed: Low

Jeg trodde kanskje dette var standard settings? ISO Level 2?
    Men Roxio DirectCD ser ut som brenner i 16x. Dette er kanskje ikke "Low Speed"? Jeg finner ingen måte å endre dette på.
    Kanskje jeg bør forsøke et annet brennerprogram?
    Jeg ser at Roger har problemer som ligner på mine med Nero v6.1. Mens Decca1226 ikke har problemer med Nero v7. Kanskje jeg skal kikke etter sistnevnte? Decca har i hvertfall funnet settingene. Det er mer enn hva jeg har gjort:???:

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg rotet det til noen ganger før jeg oppdaget at den sto på 48x. Satte den ned på det laveste og da gikk det greit

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lastet ned "Burn4Free" i dag og gjorde et nytt forsøk. Her kunne jeg velge brennerhastighet. Minste valg var 4x. Dette fungerte. Spilleren er oppdatert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk til anskaffelse av denne opptakeren forleden. Oppgraderte firmwaren i går kveld, og da var det mye som ble forbedret. Hadde norsk meny fra før, men etter oppgraderingen ble den 'norskere'. Også flere andre ting ble bedre, så en oppgradering anbefales.

Stusset litt over testen av HDD opptakere som sto i LydogBilde, i nr.3 2006. Der hevder journalisten at man kan ta opp 8 programmer samtidig (!) med denne, mens de andre 'bare klarer ett'. Dette må vel være helt på viddene feil, jeg har ihvertfall ikke funnet noen slik funksjon. Det han mener er vel at man kan programmere (timer) opptil 8 opptak. Men det hadde vært vanvittig stilig å kunne ta opp 8 kanaler uavhengig av hverandre!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorn
    Dette må vel være helt på viddene feil...
    Ja, det er selvfølgelig helt på viddene. Skribenten har selv forklart om tabben i en annen tråd på dette forum.

.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøvrig ser jeg også at FW FF14A er tilgjengelig. Men det har den kanskje vært en stund?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Forøvrig ser jeg også at FW FF14A er tilgjengelig. Men det har den kanskje vært en stund?
    Kom i April en gang mener jeg å huske det sto på Phillips sin side da jeg oppgraderte i sist uke. Kan forøvrig anbefalle denne opptakeren varmt. Ga 2000 for den i januar. Kjøpte med en for far min også. Begge er vi strålende fornøyd. Eneste manglen jeg ser, er komponent utgang. Men man kan ikke få alt for 2000,- heller...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en slik spiller. Lurer på om noen har prøvd å bytte harddisk i denne. Kunne godt tenke meg litt større kapasitet. Vet at på Kiss sine spillere går det uten problem...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •