Skal nå teste pioneer dvr 433h-s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal nå teste pioneer dvr 433h-s

Har hatt på hjemlån Lg rh 7800. Synes forsåvidt at den funka ok, bra bilde og lyd, takler alle formater. Men irriterer meg over at når den står i timermodus får man ikke brukt den mens den tar opp. Har nå lånt med meg hjem pioneer dvr 433h-s. Spennende å se hvordan den funker. Mindre harddisk enn lg. pioneer har 80 gb mot lg sine 160 gb. Trenger man mere enn 80 gb?? pioneer er jo 1000 kr billigere enn lg også. Eller bør man legge på 2000 og gå opp til pioneer dvr 530h.s?? Er den bedre bortsett fra større harddisk. Hvordan er støyen fra kjølevifta på 433 kontra 530? Dere som har testet de ut... hva synes dere???

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hatt begge og synes at 530 støyet litt mindre. Ellers ikke store forskjellen utenom Jukebox-funksjonen og større harddisk. Til info så i USA heter 530 533 og 630 633 og er design-messig like 433.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På 433 er det ikke jukebox funksjon?? i brosjyren står det at den skal ha det? Er pioneeren kresen på plater? Tenkte på plater som er brent på pc f.eks.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager, min feil 433 har Jukebox, valgte 530 pga. lagringskapasiteten på CD-plater.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er pioneer på visning av bilder? Den lg opptakeren jeg testa tegna liksom opp bildene linje for linje ovenfra. Hvordan er dette med pioneer? Og kan man spille av div x filmer på den?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått testa pioneer dvr 433h-s. Funker stort sett greit, endelig en maskin som har time-slip og timer-rec som funker som det er tenkt. Akkurat på det punktet var lg mankinen litt dum. Men lg maskinen støer mindre og har en bedre tuner virker det som. I allefall er det mere støy i bildene fra tuneren på pioneer og mere støy fra dvd-drev og kjølevifte. Men det er ikke dermed sagt at det støyer mye.Det var vel heller lg maskinen som var veldig støysvak og hadde en meget bra tuner. Ellers synes jeg pioneer maskinen har funka meget bra så langt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •