vanskelig valg....dvd brenner..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vanskelig valg....dvd brenner..

Så vag det valgets kvaler. Skal handle meg en dvd opptager med hdd. Som følge av en garantisak på elkjøp så må jeg nå handle meg en ny dvd opptager. p.g.a garantisaken må den handles på elkjøp.Har nå hatt en lg rh7800 på hjemlån.Synes den funka ok, men vil gjerne ha innspill. Har sett at mange klager på denne opptageren.Ingen positive?? Kunne i grunn tenkt meg å prøve pioneer dvr-530, men den har de ikke på elkjøp. de har enten dvr 433hs til 3995 eller dvr-630hs til 6798. De hadde også phillips dvdr 3300h med 80 g hdd til 2995 eller panasonic dmreh60e til 5995. Er det noen som har erfaringer med disse. lg og panasonic er 160g, mens phillips og pioneer er 80 g. 630hs er i grunnen i dyreste laget.Skal på elkjøp i morgen så takknemlig for innspill her.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Be dem bestille 530 og ta med 630 hjem til testing, bytt igjen når de har fått inn 530, de har jo 30 dagers angrefrist.;-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garantisak? Hvorfor kan du ikke heve kjøpet. Det å spekulere i 30-dagers fristen er i utganspunktet dårlig moral når du i utgangspunktet vet at du ikke vil ha produktet.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt en dvr 433hs i ca en mnd nå. Er meget fornøyd. Argumentet ditt med større hardisk støtter jeg ikke. Det ligger b.l.a en advarsel med opptakere hvor det står at hardisken lett kan kræsje og er derfor ikke egnet som lagringsmedie for ting du er redd for å miste. Det du skal ha brenner du til dvd. Du har ca 30 timer i høyeste kvalitet med 80g. Og rundt 200t med lavere kvalitet. 2000 ekstra for 80g mer plass er å kaste penger ut av vinduet syntes jeg ihvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er pioneer med tanke på formater og kresenhet på opptaksmedier og ting brent på pc? LG tar jo alt av formater, men det virker som om folk ikke er fornøyd med den? Panasonic og philips?? er de ikke noe å satse på? taknemlig for erfaringer her.Jeg kikka litt på pioneer dvr 433hs også. var jo grei pris på den i allefall.3995kr. Lg er en tusenlapp dyrere. Fører elkjøp pioneer 530?? og hva er prisen på den?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ta garantien på elkjøp p.g.a av at det er snakk om elkjøps trygghetsgaranti.Den forrige konka ut i tordenvær.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    ... Det å spekulere i 30-dagers fristen er i utganspunktet dårlig moral når du i utgangspunktet vet at du ikke vil ha produktet.
    Det var faktisk ikke ment som en spekulativ måte men rett å slett et forslag til Elkjøp om en løsning. Har flere ganger fått dette forslaget fra buttikken om en slik løsningen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •