Panasonic DMR-ES10EC (Trenger jeg egentlig HDD)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Grevling sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic DMR-ES10EC (Trenger jeg egentlig HDD)

Har tenkt å kjøpe pj, Panasonic PT-AE700E, og den selges nå i pakke med Panasonic DMR-ES10EC til 11685 på bl.a. Nettdata.no.

Spørsmålet mitt er om jeg egentlig trenger HDD. Skjønner jo helt klart fordelen med det, men er det verd å gi 3-4000 ekstra for denne fordelen, når den skal brukes til opptak av litt sport (meg) og noen serier (kona).

DVD-RAM har jo mulighet for utallige overskrivinger, time slip og chasing playback, som er de funksjonene jeg egentlig trenger. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noen opptaker, men til denne prisen vurderer jeg det allikevel. (PS. den skal ikke brukes til dvd avspiller)

Spørsmålet blir altså om HDD har flere fordeler en det DVD-RAM har, og er det verd ekstra tusenlapper til den bruken jeg har skissert over?

G

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv kjøpt pakka som du tenker på og er god fornøyd med panasonic opptakeren. Hadde mange av de samme tankene som du hadde men gikk for denne pakken. Syns den var lett å sette opp og bruker den som tuner for pj`en. Kan ikke si at jeg savner harddisk muligheten (ennå).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •