Hvilken DVD sp. blir det til?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    398
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken DVD sp. blir det til?

Hei,

skal ha en DVD spiller som er bra paa lyd i kino, og med et meget bra bilde. Har kun stereo, saa jeg legger ikke alt for mye idet.

Har sette div anbefalinger frem og tilbake, men er ikke blitt saa veldig mye klokere.

Har sett, den nye Pioneer 565, Philips er nevnt osv. Mye feil paa Philipsen... Pioneer er jo ganske bra DVD produkter..
    Pioneeren er jo ganske aktuell da, den har visst bra bilde har jeg hoert, men det begynner de vel fleste aa ha...?
    Maa ha den i aoelv finish.
    Helst med dekoder innebygd ogsaa.

Hva blir det til folkens, kan vi bli enige her om hvilken jeg skal kjoepe?
    Vel, alle har sine forskjellige menigner, det er jeg klar over.... Men vi snakker om en DVD spiller her opp rundt om 5000.

Kom spesielt med innlegg hvis dere har testet spillerene opp mot hverandre...

Takk for innslag

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,977
    Takk & like
    Nevnt
    33 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til rundt 5000 er det nok Philips spilleren (sa963) som gir deg det beste bildet og den beste lyden. De problemene denne spillern har hatt er jo ikke mekaniske men p.g.a. dårlig software. Software oppgraderinger ligger jo tilgjengelig på nettet så det er jo ikke noe problem. Philipsen blir igjen rost opp i skyene i siste nummer av Fidelity. Mulighet for SACD avspilling er jo en stor bonus. Ønsker du derimot mulighet for DVD audio avspilling er det selvsagt ikke spilleren for deg.
    Har hatt flere (og har fortsatt i loft stuen) Pioneer DVD spillere, og er enig i at disse har fungert knirkefritt i alle år. Men i hjemmekinoen måtte Pioneer vike plassen til min nye Philips spiller. Bildet og lyd var rett og slett overlegent mye bedre. Jeg vurderte en stund å levere den tilbake p.g.a. mange "feil rapporter", men har ikke støtt på noen selv og valgte å beholde spilleren.
    Ikke det at en skal tro alt en leser men både Lyd&Bilde, Fidelity og DVD&Hjemmekino løfter Philipsen frem på gullstol.
    I tillegg sparer du jo noen tusen. :wink:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,977
    Takk & like
    Nevnt
    33 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden burde vel strengt tatt ligget under Produkt -og prisjakt.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •