Trenger Hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Trenger Hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger Hjelp

Hei alle sammen! Flott forum dere har her.

Jeg skal nå kjøpe min første dc spiller og lurer på hva jeg skal kjøpe. Jeg ønsker å bruke mellom 5000-10000 på spilleren. Jeg hører mye på Heavy musikk så det er viktig med en spiller som takler dette. Resten av mitt oppsett er Rotel RMB-1075 og RSP-976 lpuss en Pioneer dvd spiller. Har sett litt på RDC-1072, men den får utrolig mye blandet kritikk. Alle tips mottas med takk

Mvh

Stian

Newcomer firmit sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i samme båt selv. Har nettopp reinvestert og trenger en ny cd-spiller. Vurderer noe importvarer.

Jungson Moon Harbour er en liten lekkerbisk http://www.jungson.com/content/product_pages/hdcd.htm

Men du er bankers med en Rotel RCD-1072. Marantz CD-17 mkII er også god.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian26
    Hei alle sammen! Flott forum dere har her.

Jeg skal nå kjøpe min første dc spiller og lurer på hva jeg skal kjøpe. Jeg ønsker å bruke mellom 5000-10000 på spilleren. Jeg hører mye på Heavy musikk så det er viktig med en spiller som takler dette. Resten av mitt oppsett er Rotel RMB-1075 og RSP-976 lpuss en Pioneer dvd spiller. Har sett litt på RDC-1072, men den får utrolig mye blandet kritikk. Alle tips mottas med takk

Mvh

Stian

Om det er aktuellt med import bør du ta en titt på Cayin CDT17. Ekstremt god byggekvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny cd spiller

Hei Firmit

Har nettopp bestilt Jungson. Fikk knall pris på den. 6500 kr grunnet at den skal på messe tilbud neste uke!!! Normal pris er jo 8995. Det kaller jeg god rabatt!!!!! Gleder meg som en unge ti lå prøve den, kommer på mandag. Skal låse meg inne i en uke og drite i hva naboene sier!!

Stian

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian26
    Hei Firmit

Har nettopp bestilt Jungson. Fikk knall pris på den. 6500 kr grunnet at den skal på messe tilbud neste uke!!! Normal pris er jo 8995. Det kaller jeg god rabatt!!!!! Gleder meg som en unge ti lå prøve den, kommer på mandag. Skal låse meg inne i en uke og drite i hva naboene sier!!

Stian
    Gratulerer så masse med en knall CD-spiller. Her har du mye godlyd i vente, samt et originalt og lekkert utseende i tillegg....;-) Er veldig godt fornøyd med min, og opplevde et lite løft, spesielt i de nederste del av spekteret når min ble koblet opp......

Den prisen du betaler der er det ingenting å si på. Regner med at du har kjøpt en "norsk" spiller gjennom den norske importøren. Betalte selv 4300,- for Lux-modellen på egenimport, med større risiko og "alt det der".

Velkommen i "Moon Harbour-klanen".....;-)

PS! Spent på testen av denne i neste Fidelity......

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare støtte opp om at Jungson Moon Harbour CD-spilleren er en godsak. Er kjempefornøyd med lyden og utseendemessig står den ikke tilbake for noen andre spillere.

Ikke minst til den prisen, har til gode å høre spillere på nedre siden av 30-tallet spille så bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •