Sonefri Yamaha 657??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sonefri Yamaha 657??

Jeg vurderer å gjøre min nykjøpte yamaha 657 sonefri. Har funnet trikset på videohelp.com. Men før jeg setter i gang har jeg to spørsmål. For det første leser jeg rundt forbi på dette forumet mange advarsler om at dette gjøres på eget ansvar og at spilleren kan bli ødelagt. Er det noen der ute som faktisk har fått sin spiller ødelagt, eller er dette bare skremselspropaganda? Mitt andre spørsmål er om det er andre måter enn videohelp.com sin metode å få gjort DVD spilleren sonefri på?

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har enda tilgode å høre om tilfeller hvor DVD-spiller har blitt ødelagt, men det er jo alltid en mulighet for at ting kan skje!
    Det er jo snakk om å endre i service menyen, eller evt. å endre i softvare.Dette kan til syvende og sist gå ut over garantien (worst case)!
    Jeg linker ofte til videohelp ved slike spørsmål, da skriver jeg også at dette gjøres på eget ansvar. Dette for å gjøre oppmerksom på at ting kan skje, samt at jeg ikke ønsker å være ansvarlig for at sure ting skjer med DVD spilleren det gjelder ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •