Er denon 2910 verdt å blakke seg for? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for hjelpen!
    Dette er sannelig ikke enkelt, så mye å velge mellom!
    Siden hjemmekino er min nye hobby som interessen blir bare større og større av, så er jeg ivrig etter å få det så pent og bra som mulig.

Skulle også få male ett lite hus med betaling. Så nå er planen min at jeg skal male det huset og tjene nok penger til denon 2910 og samtidig ha råd til fest og no ekstra godt i høst

Må bare smøre meg med tålmodighet, men det huset skal få farge fort som f**n!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ebay er jo en mulighet hvis du vil spare litt penger da

http://search.ebay.com/dvd-2910_W0QQfkrZ1QQfromZR8

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... Vet at jeg kommer med innspill mot gigantene innen bildekvalitet nå, men siden det virker som om du er på budsjett, så synes jeg det er verdt å spørre seg om det faktisk er noe poeng å legge 6500 kroner i en 2910 når man vet at det finnes spillere som Panasonic S97 i markedet, evt. alle de faktisk (til prisen) meget gode spillerne til mellom 2000 og 3000 kroner. DVD&HK testet en del slike nylig, og flere spillere i den prisklassen fikk 17 og 18 poeng (18 er maks i en vanlig test, 19 og 20 gis kun til produkter som er testet til 18 poeng av flere uavhengige testere i bladet). Mener både Yamaha og Samsung fikk god kritikk, og mener Samsung også hadde DVI-utgang.

Nå er sikkert 2910 en bedre spiller, men spørsmålet er vel om forskjellen er så stor at den forsvarer prisforskjellen. Nå er det dessuten høst, og om høsten slippes det som regel en bråte nye produkter. Denon er jo allerede i gang med å slippe en xx20-serie. Det er også vanlig at prisen faller på utgående produkter om høsten.

Hadde jeg hatt begrenset budsjett, så ville jeg hatt litt is i magen og ventet litt. Tipper det kommer en del prisreduksjoner rundt oktober for å rydde lagerne for de nye modellene i forkant av julerushet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe!
    Roffe har fått meg til å tenke litt mere.
    Tror nok jeg kommer til å vente på en eventuell prisreduksjon.
    Da må jeg bare holde ut med xbox`n som lider av virus og store problemer med å spille av dvd-filmer med enkle små riper litt lengre!
    Kanskje legger jeg inn ett bud på ebay også.
    Men skal nok klare å holde ut

Newcomer deepc0re sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virus på XBOX ?? Greit nok at det er Microsoft som har lagd den, men finnes da ikke noen virus for den ? ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe!
    Finnes så absolutt virus på den, alt med hdd kan vel få virus?
    uansett, viruset heter: "split and conquer"
    Det deler bildet i tre biter og setter venstre del av bilde til høyre...... har spredd seg til to spill nå! (burnout 3 og pro evolution soccer 5)
    Viruset kom seg til xboxn ved hjelp av en kryssa kabel jeg bruker når jeg overfører diverse filer fra pc til xbox.......

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •