LG RH7800 med HDMI i L&B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG RH7800 med HDMI i L&B

Leste dvd-opptaker testen i Lyd og Bilde og ser til min forundring at de trekker frem HDMI som et stort pluss på LG RH7800. Jeg har testet denne spilleren litt og den som jeg lånte hadde da ikke HDMI. Hvordan er det mulig å skrive at den har HDMI når den ikke har det. Finnes det flere versjoner av denne spilleren?

Fra lyd og bilde:

"Enda bedre blir det om man bruker den digitale videoutgangen (HDMI). Da får farger enda bedre metning, og støy er ytterligere redusert i forhold til analog overføring"

Har de testet RH7800 i det hele tatt?????? Da burde de jo visst at det ikke er HDMI på den mener jeg.

Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RH7800 har ikke HDMI, men RH7800H som ble testet i lyd&bilde har det. Den har vel så vidt kommet til Norge. Kun en liten H som skiller de to modellene ellers er de vel like tenker jeg

Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK da er det jo greit

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...dere er raske til å kritisere stakkars Lyd&Bilde om dagen synes jeg... Jeg synes de skal ha honnør for å ha klart lage en blekke på nesten 100 sider uten nevneverdig med produktnyheter i stedet jeg!

MEN, for all del, gjør ikke magasinene jobben sin, skal jo selvsagt vi sitte her på forumet å furte litt, det får de tåle!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At de gir LG 8 på brukervennlighet er nesten en liten skandale. En spiller som ikke lar deg spille av starten på opptak eller bruke den til noe annet mens den venter på tidsopptak fortjener ikke en slik karakter. 4 hadde vært mer rett.

Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    At de gir LG 8 på brukervennlighet er nesten en liten skandale. En spiller som ikke lar deg spille av starten på opptak eller bruke den til noe annet mens den venter på tidsopptak fortjener ikke en slik karakter. 4 hadde vært mer rett.
    Enig. For min del hadde denne vært ubrukelig = 0, men for folk som liker å vente, evt har 1000 andre kanaler å se på i mellomtiden, er den sikkert veldig god. Den må absolutt få pluss for HDMI til den prisen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •