dvd opptaker me harddisk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile dvd opptaker me harddisk

har tænkt å anskaffe me en dvd opptaker ca pris 5000 e de nånn som har nå tips anbefalinger,like å undersøke litt før je kjøpe å håpe på litt hjælp her.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann

Anbefaler på det varmeste Pioneer da den er overlegen på bruksvennlighet. Skal du bruke den til TV eller projektor. Skal du bruke den på pj så har de nyeste modellene komponent utgang. DVR433H med 80G og under din prislimmit eller DVR530H med 160G og med en pris på nærmere 6 lapper. Til TV med scart-tilkobling, kan også velge å kjøpe forrige modell, DVR520H (80G) den står fremdeles i hyllene til EX.... og er priset til 5990, eller kjøp min lite brukte ;-).

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg anbefaler Sony RDR-HX710. God brukervennlighet og høy opptakskvalitet. 160GB HD og komponent utgang. Denne er priset til 5995,- så det er kanskje litt over ditt budsjett?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Jeg anbefaler Sony RDR-HX710. God brukervennlighet og høy opptakskvalitet. 160GB HD og komponent utgang. Denne er priset til 5995,- så det er kanskje litt over ditt budsjett?
    hx710 anbefales av meg også. EDIT: Opptar laveste pris på AVnytt og sett opp link her.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har spurt litt på butikker expert, lefdal og elkjøp. får anbefalt pioneer å sony der å. pioneer e jo go på dvd så har litt tru på dæmm. enn panasonic da,vant jo test på tv2, dmr eh50 tru je denn hett.litt vanskeli å bestemm se men e arti å sjekke litt da

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå gadd jeg ikke dekode dialekten i den siste meldingen dine, så beklager om dette er litt på siden, men jeg anbefaler Sony hx710. Lett nok å bruke i massevis. Finn billigste her: http://prisguide.hardware.no/friteks...ricefind=hx710
    Jeg kjøpte sort fra Stretto.no. Den kom for to uker siden, så du kan nok ta leveringstidene med en klype salt. Desverre fulgte det ikke med manual på noe fornuftig språk, men dansk og engelsk kan lastes ned her:
    http://www.recordere.dk/artikler/anm....asp?a=616&z=5 (engelsk)
    http://www.recordere.dk/artikler/anm....asp?a=610&z=5 (dansk)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lg: Rh7800, koster 5995 Den er jeg veldig fornøyd med, 160gb, komponent utg... Lykke til med valget..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lg rh 7800 selges på elkjøp til 4800kr. løp og kjøp...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lg Rh7800 er ein bra spiller til den prisen. Men ville nok anbefalt DVR530, er meir brukervennleg og har litt fleire greie funksjoner. At den vant den omdiskuterte EISA prisen er vell ikkje negativt heller

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt leger oppe: Pioneer. Veldig greit og intuitivt brukergrensesnitt. Jeg kjøpte en DVR-433H (pris ca 5000,-) for en tid tilbake, fungerer utmerket.
    Egentlig var jeg ute etter en modell med IP-interface slik at jeg kunne bruke laptop-en til å styre opptakeren, men når verden ikke har kommet så langt er jeg veldig godt fornøyd med Pioneer-spilleren.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lg RH7800

Jeg kjøpte denne på netthandelen.no i går til 2960 kr..var det et bra kjøp??

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 2960 kr er det et kjempekjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tator
    Til 2960 kr er det et kjempekjøp.
    Men er denne opptakeren no bra? Jeg har hørt at hvis man har den på timeropptak så er den helt låst, dvs at man kan ikke ta opp et annet program på harddisken eller ta opp et annet program på disk..stemmer dette? Jeg vurderer å legge i 1500 kr ekstra og heller kjøpe en Sony eller en Panasonic som har fått bra tilbakemeldinger..hva syns du?

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette prisjakt?

Philips DVDR3300H (80GB) til 2495,- er vel også et godt kjøp...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett, så lenge den står på opptak så får du ikke tatt opp noe annet . Det er bare en tuner i opptageren uansett hvilket merke du velger.Hvis du setter den på timer opptak så får du ikke gjort noe annet før den er ferdig. Men det er vel ikke så farlig. setter man den på timeropptak så er det vel fordi man ikke er hjemme? Hvis du setter den på vanlig opptak kan du se på andre opptak fra hdd eller disk mens den tar opp.Lydmessig og bildemessig er den meget bra.Faktisk hvis man skal tyde smilene som lyd og bilde ga den i test så er det bedre lyd i denne enn i pioneer dvr-530h-s.Det er vel også en av de få hvor du kan legge inn mp 3 musikk på harddisken og bruke den som mp 3 jukebox. Du kan jo legge inn musikk på de andre også, men bare vanlige plater og kun i real time. Og du har jo en spiller som takler de fleste formater inkludert div x og xvid. Om du legger til 1500 kr på en annen opptager får du nok en annen maskin, men er den bedre??

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tator
    Uansett, så lenge den står på opptak så får du ikke tatt opp noe annet . Det er bare en tuner i opptageren uansett hvilket merke du velger.Hvis du setter den på timer opptak så får du ikke gjort noe annet før den er ferdig. Men det er vel ikke så farlig. setter man den på timeropptak så er det vel fordi man ikke er hjemme? Hvis du setter den på vanlig opptak kan du se på andre opptak fra hdd eller disk mens den tar opp.Lydmessig og bildemessig er den meget bra.Faktisk hvis man skal tyde smilene som lyd og bilde ga den i test så er det bedre lyd i denne enn i pioneer dvr-530h-s.Det er vel også en av de få hvor du kan legge inn mp 3 musikk på harddisken og bruke den som mp 3 jukebox. Du kan jo legge inn musikk på de andre også, men bare vanlige plater og kun i real time. Og du har jo en spiller som takler de fleste formater inkludert div x og xvid. Om du legger til 1500 kr på en annen opptager får du nok en annen maskin, men er den bedre??
    Kan man ta opp på harddisken og så samtidig ta opp på disk, slik at man tar opp 2 program samtidig?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge man bare har en tuner i opptageren får man bare tatt opp et program om gangen.Det gjelder enten den heter lg ,sony ,panasonic eller pioneer.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden