Klage på Samsung HD945

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klage på Samsung HD945

Nå har jeg snakket med samsung support og lagt inn klage på følgende problem med HD945:

• :arrow: Viser ikke sortere enn sort
      :arrow: "HDMI audio not supported" kommer opp hele tiden i menyen, og når det er litt slitt DVD, samt ved layerchange

Håpet er at de fikser dette i en ny firmware. De samme problemene har de fikset på HD941 i april i år, så da burde de gjøre det på HD945 også.

Oppfordrer alle som har HD945 til å klage til samsung på tel: 23 16 27 22

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv hatt Samsung HD745, men leverte den tilbake igjen til fordel for en Cambridge DVD79. Hvordan vet man at en spiller viser "sortere enn sort"?

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette sees når du skal kalibrere bildet med THX optimizer eller DVE. (Den sorte skyggen er rett og slett ikke der)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å laste ned THX Optimizer? Samsung HD745 var forresten utrolig følsom for små riper i DVD'en. Begynte å hakke for den minste ripe!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lark
    Er det mulig å laste ned THX Optimizer? Samsung HD745 var forresten utrolig følsom for små riper i DVD'en. Begynte å hakke for den minste ripe!
    THX Optimixer finnes vel på de nyeste Star Wars filmene bl.a. hvis jeg ikke tar skammelig feil.... :?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Sitat Opprinnelig postet av lark
    THX Optimixer finnes vel på de nyeste Star Wars filmene bl.a. hvis jeg ikke tar skammelig feil.... :?
    Stemmer det Anfield... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min Samsung for knappe 3mnd siden, første gangen jeg koblet til fikk jeg rosa bilde via HDMI på prosj. Så jeg prøvde å dra kontakten ut å inn for å se om den sto skjevt i, men fungerte allikevel ikke. Men dagen derpå da jeg skulle teste på ny funket den. Men så 2mnd senere skjedde det på nytt med rosa bilde, så jeg prøver igjen å sjekke om hdmi kabelen er festet skikkelig(spilleren har stått i ro ikke rørt på eller noe siden første dagen). Fungerte ikke i det hele tatt og etter 3-4 ganger med å stille på kabelen forsvant bildet helt. Når jeg da snur dvd spilleren ser jeg hdmi inngangen på dvd spilleren er vekke og ligger løst inni dvd spilleren. Den har knukket av!! Så dagen etterpå leverer jeg den inn hos nettdata som sender den inn til verkstedet som skal være samsung sitt. Et par dager etterpå ringer de meg og sier at dette ikke er en garanti sak og at jeg har knukket av inngangen med makt(når jeg har satt kabelen inn i dvd spilleren på samme måte som jeg gjør med alt jeg eier) så de mener jeg må betale 450 kr for å få en tilbake spilleren uten hdmi inngangen siden de mente at dette var min feil. Uansett det jeg ville fram til med dette er den dvd spilleren er noe billig dritt så nå skal jeg heller kjøpe meg en denon 2910. Alt av samsung er jeg ferdig med for godt. Mobilen min som også er samsung skal også skiftes ut i en grevlige fart!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Klage på Samsung HD945

Sitat Opprinnelig postet av akke
    Nå har jeg snakket med samsung support og lagt inn klage på følgende problem med HD945:

• :arrow: Viser ikke sortere enn sort
      :arrow: "HDMI audio not supported" kommer opp hele tiden i menyen, og når det er litt slitt DVD, samt ved layerchange

Håpet er at de fikser dette i en ny firmware. De samme problemene har de fikset på HD941 i april i år, så da burde de gjøre det på HD945 også.

Oppfordrer alle som har HD945 til å klage til samsung på tel: 23 16 27 22
    dette med "hdmi audio not supported" er det bare å gå inn på menyen og skru av on screen message så kommer det ikke opp lenger. Men må gjørs for HVER gang du skrur av dvd spelaren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •