SONY VS. LG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: SONY VS. LG

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SONY VS. LG

Har vurdert å kjøpe Sony HX 710 eller HX910, men har også sett at LG RH7800 kan være et alternativ. Er det noen som har har erfaringer?

Har fått bekreftelse på at LG spilleren kan gjøres sonefri. Er det noen som vet om Sony maskinene kan gjøres sonefrie?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: SONY VS. LG

Sitat Opprinnelig postet av AHA
    Har vurdert å kjøpe Sony HX 710 eller HX910, men har også sett at LG RH7800 kan være et alternativ. Er det noen som har har erfaringer?
    Har vært eier av en Sony HX 710 i tre uker om må si meg meget godt fornøyd så langt. Denne opptageren tar opp og spiller av i meget god kvalitet. Brukermenyene er intuitive, raske og behagelige. Direkte opptak og timeropptak er lett å lære - fort gjort. Brenning fra HD til DVD går også som en lek med denne. "Pause live-TV" er en viktig funksjon som lever opp til forventningene. Etterhvert blir dette en vane. Bruker den daglig. Telefonen ringer. Trykk pause. Kommer tilbake, trykker pause på nytt og fortsetter filmen der man forlot den Reidgering av opptak er OK, på grunn av at opptakene automatisk deles i kapitler med miniatyrbilder. Lett å finne fram. Opptak kan avspilles i 1,5 fart med lyd. Praktisk for å raskt se gjennom opptak. Dagsrevyen på 15 min.!

Bruksanvisningen på dansk imponerer ikke. Tungvinn. Et annet aspekt er om du kobler opptakeren til en paraboltuner. Da må du ta opp på den kanalen tuneren står på. Har hørt at Pioneer kommer med en modell som kan styre tuneren til å skifte kanal. (En annen løsning kan være hvis tuneren kan programmeres til å skifte kanal, men da blir det litt "pes").

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips.

Er Sony'en din sonefri?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AHA
    Takk for tips.

Er Sony'en din sonefri?
    Er usikker, men forgjengerne 900 og 1000 kunne gjøres sonefrie.

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer også en av Sony modellene med HDD, men venter foreløpig da de første spillerne ikke kunne gjøres sonefri. Har snakket med min lokale sony-forhandler og han sier at spillerne som kommer i juni skal kunne gjøres sonefrie vha sony's systemfjernkontroll.
    Jeg har enda ikke hørt om noen som har mottatt en spiller som kan/er gjort sonefri.
    Dersom noen på forumet har det så setter jeg veldig stor pris på å få høre om det slik at jeg kan få bestilt min.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •