For dere som tror at folk vil løpe å kjøpe HD. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Typisk..da er jo hele poenget med digitalt bakkenett borte.
    Hvem har sagt at hele poenget med det digitale bakkenettet er økt bildekvalitet?
    Poenget er å komme bort fra gammel analog teknologi, billigere distribusjon og flere kanaler. Det koster pengr å innføre, men er uunngåelig på sikt.
    Nå skal vi heller ikke ta sorgene på forskudd. På sikt er jeg helt sikker på at man får bedre kvalitet enn dagens analoge sendinger. Vi vil også få HDTV via det digitale bakkenettet.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som bekymrer meg mest er alle utsettelsene. Nå vil ikke konsensjonen bli klar før til vinteren. Egentlig skulle NTV vært i gang med utbyggingen da. Fordelen med utsettelsen er at sjansene for MPEG4 øker.

Jeg gleder meg til digital bakknett. Vil tro at mange av kabelselskapene vil slite med å beholde kundene hvis de fortsatt skal gjøre med elendig kvalitet og dekodere som er totalt ubrukelige.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    finnes heldige personer på forumet her som har HDTV distribuert på kabel allerede. så jeg tror nok den ihuga fansen (les oss) får tilgang til HD lenge før et evt bakkenett er opprativt. for menigmann er hdtv et fremmedord. her trengs det massiv markedsføring til :wink: (av oss og bransjen) HDready er jo sånn sett en måte å markedsføre på. Selv om det ikke betyr noe så får det kunden til å spørre og grave litt. det er bra.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg