Problemer med min Denon cd spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med min Denon cd spiller

Hei,

Har en Denon CD spiller DCD-715 som jeg er veldig fornøyd med. Kjempelyd fra den når jeg kjører digitalt inn i min Rotel RSX-1055.
    Men har ett problem med den at den ikke alltid vil spille cdene jeg setter inn. Det har ingenting med brente/ubrente cder å gjøre. Det som skjer er at den oppdager cden, alle sangene kommer opp men når jeg trykker play så står den bare å kværner på den valgte sangen. Men så plutselig senere kan den virke igjen. Mine cder har ikke mange riper så det er ikke det heller.

Noen som har erfarning på dette?

på forhånd takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du prøvd å rense laser hodet. Fikk en dvd spiller som bare tok hver femte plate en stappet i den. Prøvde med rense cd/dvd med samme dårlige resultat. Til slutt skrudde jeg den opp og fjernet noe plastikk i driverket slik at jeg fikk tilgang til laser linsen. Brukte qtips og isopropanol ( vet ikke om det er det beste rensemiddelet, men det fordamper helt uten å legge igjen noe fetthinne slik enkelte andre rensemidler gjør). Etter behandlingen har den lest abolutt alt av dvdfilmer en har testet på den. både brente og orginale. Er kanskje verd et forsøk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du,

Tusen takk. Skal prøve det. Kjøpte meg noe linserens til prosjektoren min. Skal prøve den på lese hodet.

Prøvde det. Så faktisk ut til å hjelpe. Tusen takk for hjelpa.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •