Verdensgaranti

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
  1. #1
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Verdensgaranti

    Visste ikke helt hvilket forum jeg skulle poste dette i, så det ble her...Håper det går bra.

    Jeg har et enkelt spørsmål angående Denon 2910, og den såkalte "verdens-garantien" som ofte følger med (tenker da spesielt på når man kjøper fra eBay eller i utlandet).
    Hvordan fungerer denne garantien?
    Er det slik at jeg kan kjøpe en dvd-spiller i England, og gå og få den reparert gratis på Hifi-Klubben hvis det skulle være noe galt? Noen som har erfaringer med dette?

  2. #2
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    tviler sterkt på at hifi-klubben har noe ansvar for den spilleren. du må sikkert sende den tilbake der du kjøpte den.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

    afinner@online.no

  3. #3
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jfinneru Skrevet: 20/04/2005, 6:48 Tittel:

    --------------------------------------------------------------------------------

    tviler sterkt på at hifi-klubben har noe ansvar for den spilleren. du må sikkert sende den tilbake der du kjøpte den.
    Tenkte meg at de ikke var så lystne på å ta i mot den. Men finnes det andre steder i Norge der de muligens kunne tatt den i mot gratis?

    Det jeg tenker når jeg ser at det står "verdensgarnti" er hvartfall at du kan få igjen på garantien uansett hvor du er. Hvis du må sende spilleren tilbake der du kjøpte den, så blir det plutselig en litt meningsløs garanti.

  4. #4
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    du får høre med dem.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

    afinner@online.no

  5. #5
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Produsentens offesielle representant har ansvar for å følge opp den garantien som loves av produsenten. Representanten har derimot ingen forpliktelser i forhold til kjøpsloven.

  6. #6
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Siden Hifi-Klubben er (skal i hvert fall være) de eneste som selger Denon i Norge, så er de den offisielle representanten, eller..?

    I så fall burde det vel gå greit å få fikset den der...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •