bedre lyd og bilde med Pioneer DV-575

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bedre lyd og bilde med Pioneer DV-575

jeg har en pioneer dv-370 dvd-spiller. har tenkt litt på å kjøpe meg en DV575A(siden jeg har lest så mye bra om den her) det jeg lurer på er om jeg vil få bede bilde med DV575A? skal bruke den til en 32"

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke noen vits i.
    575 har etter det jeg har skjønt samme dvd del som 370, men har mulighet for sacd i tillegg, derfor prisforskjellen.
    og uansett, på en 32" tv må du nok fleske til med en mye dyrere dvdspiller enn 575 for å se forskjell.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer ikke helt, 370 har 54 MHz bilde DAC, mens 575 har 108 MHz. DV-470 heter den som spesifikasjonsmessig er den samme som 575 uten DVD-A/SACD (selv om jeg leste at en på forumet her hadde sett forskjell på 470 og 575).

Selv har jeg testet både 370 og 470 på min Panasonic PT-AE100 projektor uten å se noen som helst forskjell, men etter å ha fått ny projektor, InFocus SP4805, ser jeg MYE større forskjell på kvaliteten på DVD-platene, så det er nok mulig at det samme gjelder forskjellige DVD-spillere, dvs at det kan muligens være forskjell på 370 og 575, avhengig av hva slags projektor/tv du har.

De har jo 575 på Elkjip, så hvorfor ikke "låne" med en hjem der? De har jo 30 dagers returrett som gjelder like fullt om du pakker opp og prøver spilleren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •