Forskjell mellom Pioneer 565A-s og Pioneer 668

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjell mellom Pioneer 565A-s og Pioneer 668

Skal ha ny DVD spiller til sommern og valget står mellom de to som er nevt over.

Den største forskjellen jeg ser mellom de 2 er at 668 har digitale lyd og bilde utganger. Lyden er ikke så viktig, da det er LENGE til jeg kommer til å kaste min Sony VA555ES forsterker. Men DVI/HDMI utgang for bildet hadde vært greit. Men da er jo 565 såpass billig at en ny med disse kan være greit å kjøpe når jeg får en skikkelig TV med de inngangene.

Så rent bortsett ifra digitale utganger for bilde og SACD/DVD-Audio er hva er den store forskjellen, mener å huske at begge har 12 bit video omformer. Der 668 verdt 5695 i forhold til 2895 som det er for 565 versjonen?

Har en Sony KF42SX300 LCD bakprojeksjon med RGB scart som dens kal brukes på i den nærmeste fremtiden. Og skal bytte ut min Toshiba SD-220E. Har vært trofast til Toshiba siden de aldri har skuffet med de 3 spillerene jeg har hatt, men de har jo kun billige spillere for tiden, og ikke noe med skikkelig kvalitet som de hadde før. Og Sony er utelukket siden jeg skal ha DVD-Audio.

EDIT: sjekket litt på komplett der jeg skal kjøpe i fra, og 565 er vel byttet ut i nyere versjon med 575. Denne har fått en prislapp som er 1000,- mindre, og det vil si, enda billigere komponeneter, og lavere kvalitet. Da blir det 668 uansett. Men kom gjerne med noen syspunkter på spillerene hvis dere har noen.

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    575 er ein imponerandes god spelar til prisen. Trur faktisk at den er bedre en 565. Da 575 er ettertakaren etter den. Har jo samenlikna dei, men eg hugsar lite av "testen" min. :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •