Jeg har en PHILIPS 32PW5407. Den har RGB over scart. I menyen på DVD spilleren kan jeg velge komponent, VGA, eller RGB. Når jeg velger komponent, blir bildet vesentlig skarpere. Nesten for skarpt. På RGB blir det ikke så skarpt igjen, men fargene blir litt forkjellige. Synes faktisk bildet blir bedre når jeg velger komponent i menyen! TV´en støtter ikke komponent tror jeg, og i hvertfall ikke over RGB? Har også problemer med komponent over projektor. Bildet blir vesentlig blassere og uten smell i forhold til s-video og VGA. Hva kommer dette av? Har tripperlsjekket at fargene på komponentkablenee stemmer overens med projektor/DVD spiller. Jeg velger også komponent i menyen. Det var for øvrig slik jeg oppdaget at bildet ble så bra på TV da den sto på komponent etter at jeg hadde prøvd dette på projektor. Kan selvsagt bruke VGA, men får ikke bedre oppløsning enn 640X480 progressivt. Via interlaced gir den ut 800X600, men bildet blir ikke bra. (Masse streker ved kanter osv.) Noen som vet hvorfor komponent blir så dårlig til projektor men bra på TV? Skulle vel strengt tatt ikke fått noe signal når jeg valgte komponent over TV?