Azur 640C vs Marantz CD5400 (OSE)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Azur 640C vs Marantz CD5400 (OSE)

Har nå bestemt meg for å kjøpe ny cd spiller. Siden jeg ikke kan få Marantz på hjemlån (både med og uten OSE:) hadde d vært fint med et hett tips om hvilken som er best evt. mest for pengene.

Altså...

Cambridge Audio Azur 640C

Marantz CD5400

Marantz CD5400 OSE

Høyeste pris her er ca 3,7 høvdinger...... noen alternativer??? som ikke er dyrere :)

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv lenge ønsket å teste ut Cambridgen. Men de hadde den ikke på min lokale HFK.

I Fidelity har de en serie om budsjettanlegg, og til nå har de testet (av CD-spillere) 640C og CD5400 OSE. De valgte å beholde Cambridgen, og det sier jo litt.

Ser du på specsene (ikke alltid at det betyr så mye, men) så er 640C rimelig lik Arcams CD73T. Og den går for å være en veldig god budsjettspiller.

CD5400 har jo fått "gullmedaljen" de to siste årene fra Lyd & Bilde, så den kan jo ikke være dårlig da....

Tror rett og slett ikke du kan gå veldig feil med noen av disse. Kan vel gå litt på design også kanskje.... :wink:

Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gullmedalje ja, men 640C var jo ikke med i testen engang. Hadde vært kjekt å vite hvem som hadde fått gull hvis 640C var med.
    Samboeren vil ha sølv, så kanskje d blir en cambridge. Den er jo tross alt 700 billigere enn enn OSE. Trenger 2m signal kabel, så jeg får bruke de 700 der

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •