Kopiering til DVD-R på Pioneer DVR-520H-S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kopiering til DVD-R på Pioneer DVR-520H-S

Hei!
    Jeg kopierte en fil fra hdd til dvd på Pioneer DVR-520H-S. Når jeg så skulle se denne filmen på min Pioneer DVD DV350 gikk ikke dette.

Jeg lurer på om det kan skyldes at jeg brukte en funksjon som kalles optimal kopiering, og som klarer å presse inn mer på DVD platen enn den egentlig har plass til. DV350 står bare og spinner helt til den kommer opp med at den ikke kan lese platen.

Dersom feilen skyldes at jeg har brukt optimize funksjonen, lurer jeg på om jeg får samme problemet dersom jeg brenner i lavere kvalitet, slik at en 2 timers film fyller en halv DVD plate? Bruker Verbatim DVD-R.

Er det kanskje slik at man må brenne i akkuratt samme format som man har lagret det på hdd?

Pioneer DVR-520H-S klarer å spille av DVD platen etterpå, så den er nok litt smartere. Problemet er at det er min far som eier DVD opptakeren, og jeg bor en annen plass!

Anyone?

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, har samme opptakeren selv og ikke noe problemer med dette.
    Spiller fint av på min DV-868 etter å ha kopiert fra HDD. Også på min PC DVD.

Optimize og hvordan du spiler inn platen har ingen ting å si, da du ikke får plass til mere enn plata kan ta. Verbatim er også meget bra plater.

Ikke for å være frekk, men...
    Har du "finalzed" DVD-R plata etter at du har brent den? Den vil kunne spilles på DVR-520, men ikke på andre spillere før du avslutter (finalize) DVD-R plata. Se bruksanvisningen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •