ut med min dvd inn med Marantz eller Yamaha, noen forslag?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ut med min dvd inn med Marantz eller Yamaha, noen forslag?

Er på utkikk etter en ny dvd-spiller med kvaliteter til min Marantz SR-9200 hjemmekino receiver. Det er to spillere jeg har sett på som er lagt ut på nett. Den ene er en Marantz http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?...amp;Catg=11980 og den andre er en Yamaha som selges her på forumet http://www.avforum.no/avtorget/showp...p?product=1413. noen som har noe erfaringer med disse?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyrer du mykje musikk så ville eg ha gått for Marantz. Trur den er hakke vassare i stereo. Yamaha ha jo meget bra spelarar dei og, men valget er ditt.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyrer du mykje musikk så ville eg ha gått for Marantz. Trur den er hakke vassare i stereo. Yamaha ha jo meget bra spelarar dei og, men valget er ditt.
    Takk for svar. Her i huset går det i ca 60 % musikk (cd) og 40 % film/musikk (dvd). Skal man ta prisen i betrakning er jo Marantzen et "bedre" valg. På en annen side likte jeg Yamahaens utseende godt. Men det har jo ingen betydning egenlig. Får søke litt mer info på nett om disse. Virker ikke som folk har så mye info om disse spillerne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •