Denon 1910, plateskuffen kommer ut uten dvd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dersom det er slik at DVD spilleren faktisk "spiser" platene så må det jo være noe som er feil på spilleren.
    Jeg vil nok anbefale deg å levere den inn for å se om det er noe feil på den !

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I og med at det ikke var Shaving Ryans Privates så er det jo ikke spesiellt flaut å levere den inn heller.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en jeg kjenner har samme spiller, flere problemer...leverte den inn til hifiklubben for over 2 måneder siden, men har han fått ny? neeei...

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    en jeg kjenner har samme spiller, flere problemer...leverte den inn til hifiklubben for over 2 måneder siden, men har han fått ny? neeei...
    Høres helt uakseptabelt ut! Dette er tydeligvis et vanlig problem med spilleren...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere må putte i en plate for at noe skal komme ut igjen. Det dere bestiller på nettet kommer i postkassa og IKKE i DVD-spilleren.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har litt erfaring fra denne problematikken fra før, har til og med reddet 2-3 cd plater ut i fra en VHS video spiller, som noen tydeligvis trodde ville spille cd plater også. Den ene cd plata hadde ligget intil det roterende lesehodet, så lenge at hodet hadde slipt hull i plata. :shock:

Mange fantasifulle Finding Nemo DVD forslag i inleggende over, her er noen til :wink: som du kanskje kan vurdere.
    Tror ikke det å åpne spilleren selv er noe godt forslag, fordi hvis du har samme dvd drev som benyttes i 3910 dvd spilleren, er selve plata og dvd drivverket innelukket under et nytt deksel inne i spilleren , så risikoen
    for å ødelegge noe er straks litt større, hvis man må fortsette å skru opp ting inne i spilleren. Mange dvd driværk er nemlig ganske innelukket inne i spilleren også, for å redusere faren for støv til laser pickupen, ettersom mange dvd spillere har luft åpninger i kabinettet for kjøling av elektronikken.

Ville testet med å holde spilleren vertikalt med plateskuffen nedover og åpnet skuffen samtidig som man rister spilleren forsiktig.
    Hvis ikke dvd plata da selv faller ut av seg selv, ville jeg prøvd igjen med å ta strømmen (trekk ut støpselet) på spilleren mens skuffen var på vei ut, og kikket inn i spilleren da (unnenifra gjennom spalten i plateskuffen), for å se om man ser platen.
    Ser man platen , ville jeg funnet en lang tynn gjenstand , helst i et
    plast materiale, men den må ikke knekke av inne i spilleren, og prøvd å lirke plata ned mot skuffen, så den løsnet fra topp centerleiet som den gjerne henger fast i.
    Dette ville jeg ha gjort mens spilleren helles fremover sånn at platen vil skli ut av spilleren hvis den løsner. Hvis man ikke bruker makt,
    og er forsiktig med å ikke overbelaste den åpne plate skuffen og spilleren ellers, vil dette være etter min mening en bedre løsning enn å åpne spilleren selv.

Hvis man ikke ser noe til Nemo plata når skuffen er halv åpen , ville jeg levert inn spilleren og fått de til å finne Nemo, tror han ikke lenger er på tannlegekontoret for å si det sånn, men kan ha kommet ut i spilleren ellers, da er det kanskje lurt å transportere spilleren med topp lokket nedover, så ikke plata driver å herper elektronikken inne i spilleren, eventuellt å skru opp topplokket å ta ut plata selv. Håper på en lykkelig slutt på denne nemo historien også, lykke til.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje nemo rett og slett har rømt? Sjekk om du finner en liten akvariestein i cd-skuffen.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate eXa sin avatar