DV 575A - feil på bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DV 575A - feil på bilde

Jeg har fått ett litt besynderlig problem på min dv575. Når jeg setter i en divx/xvid film, så blir blidet sort/hvitt. Dette gjelder både film, meny og "skjermsparer". Feilen forblir selv om jeg trekker ut strømmen på spilleren. Det eneste som fikser det er å flashe firmware. Jeg har prøvd både offisiel firmware og denne http://mtz.softpedia.com/index.php?o...0&Itemid=4 (for ordens skyld, jeg prøvde sistnevnte -etter- at feilen oppstod så den er urelatert til denne.

Dette er ganske frusterende, håper at det er noe som kan fikses uten en tur til butikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: DV 575A - feil på bilde

Sitat Opprinnelig postet av BB
    Jeg har fått ett litt besynderlig problem på min dv575. Når jeg setter i en divx/xvid film, så blir blidet sort/hvitt. Dette gjelder både film, meny og "skjermsparer".
    Kun ved xvid/divx ?
    Det virker for meg som spiller eller tv er feil innstillt ang videosignal, video/svideo.. De resulterer i sort/hvitt bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett utsignalet til PAL-formatet og ikke AUTO. Dette er beskrevet på side 67 eller deromkring i den norsk manualen. Rundt side 45 i den engelske.

Du forsøker sikkert å spille en divx-fil som har framerate lik NTSC-formatet. Har ikke denne spilleren selv, men har forstått det slik at denne switcher signal mellom PAL/NTSC alt etter frameraten på divx-filen.

Du har sannsynligvis en tv som ikke støtter NTSC som er tv-formatet i bl.a. Amerika.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjorde susen Olav, bukker og takker !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •