Ny DVD til CRT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny DVD til CRT

Hallo

Skal kjøpe meg ny DVD, da min gamle Philips begynner og hoppe på sone 1 filmer, og er litt kresen på brente filmer. DVD'en skal brukes i et system som består av Sony 32" 100Hz Flat TV, Denon AVR-1803 forsterker samt et sett med Dali høytalere. Har lest litt rundt, men mye av spesifikasjonene sier meg meget lite. Vet heller ikke om jeg får bruk for alt på mitt 32" Sony TV.

DVD'en bør ikke overstige 2000kr, ikke være kresen på platene. Bilde og Lyd bør jo selvsagt være best mulig. Tviler sterkt på jeg får råd til prosjektor med det første, så spilleren skal kun brukes sammen med 32"en min.

Noen som har noen anbefalinger? Mye sier meg at Pioneer-575 er fornuftig valg. Denon 1910 har jo DVI utgang, men den får vel ikke jeg særlig bruk for.

En ting til, spiller Pioneer dv-575 DivX? På Siba står det for eksempel at den ikke har DivX støtte, mens hos Pioneer står det at den takler DivX. Stoler vel igrunnen mest på Pioneer, eller hur?

Takker for svar.

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    575a er et bra valg. den spilte alt jeg puttet i den, og den støtter divx (noe jeg selv har prøvd). den kan selvfølgelig gjøres sonefri, har et bredt utvalg av innstillingsmuligheter og er meget brukervennlig som sådan. i tillegg skal lyden også være god.

den vil absolutt gi deg gode bilder på CRT-skjermen din, og havner et stykke under 2000,-

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt meg en Pioneer 575A og etter det jeg har lest på forumet og andre steder så er det en veldig bra spiller til en billig penge. Regner med at jeg får den i mårra

*Gleder meg som en unge*

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idiss, du kan jo komme med en liten tilbakemelding når du får prøvd den. Skal du bruke den sammen med CRT TV, LCD, Plasma eller prosjektor?

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jeg vettu, viss jeg klarer å rive meg løs fra anlegget når det kommer da :P Har vært uten DVD spiller og Forsterker noen uker nå, og det merkes :!: :!: :!:

Skal kjøre den mot en Panasonic 28" CRT tv.

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått Pioneeren i hus nå og må si jeg er veldig fornøyd med den
    Har ikke fått testet den så veldig mye, men bilde er mye bedre enne det min gamle H/K DVD21 spydde ut. Har såvidt spilt litt musikk og surra litt film og må si den lever opp til forventningene på lyd og bilde siden.
    Men noen minus må det være siden den bare koster 1500 og de går på det praktiske som blant annet, ikke lys i fjernkontrollen, litt støy ved avspilling, display kan ikke dimmes(ikke funnet noen knapp for den ennå).
    Men er som sagt veldig fornøyd med den, og trur du skal slite med å finne en like godt spiller til den prisen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •